Primorski poslovnež Rajko Hrvatič, ki slovi po neustavljivi viziji v svojem igralno-hotelskem kompleksu Carnevale na Škofijah pri Kopru, vleče še eno poslovno potezo.
Iz skritih virov smo izvedeli, da so v Kopru in okolici takoj po prazničnih dneh postavili številne prodajne kioske na elitno izbranih lokacijah, kjer ljudje lahko kupijo svoje priljubljene tiskane medije, avtobusne vozovnice itd. S svojim 'novonastalim' podjetjem Trgonep pa je kioske dobil v upravljanje za pet let nihče drug kot Rajko Hrvatič, tudi sam mega ljubljenec medijev.
Mi poslovnežu in bodočemu očku seveda čestitamo, saj kljub izraziti gospodarski krizi uresničuje številne zadane cilje, ki so bili še do nedavnega pod vprašajem. In se seveda priporočamo, da revijo, v kateri se najpogosteje pojavlja – torej Novo – v svojih kioskih postavi na elitno mesto.
Novo na Metroplay: "Dezinformacije so povsod" | N1 podkast s Suzano Lovec