Televizijska in radijska moderatorka, pevka, nekdanja udeleženka šova Big Brother slavnih in zdaj podjetnica ter mamica dveh otrok.
Sandra Auer je izkusila, kaj pomeni zvezdništvo v Sloveniji in zunaj meja, saj je bila priča številnim uspešnim glasbenim skupinam, ki jih je njen oče Stojan pripeljal v deželo pod Alpami. Danes diplomirana medijska komunikologinja drugače sprejema javno izpostavljenost in se osredotoča na druge vrednote v življenju.
Story: Sandra, že dolgo se nisva pogovarjali, že nekaj časa niste pod drobnogledom medijev. Se vam je življenje za medijsko sceno nekoliko umirilo? Kako ste sprejemali čas medijskega izpostavljanja in kako se imate danes?
Res je. Iskreno? Glede na to, da sem po izobrazbi diplomirana medijska komunikologinja, bodo mediji vedno del mene. Delo na radiu in televiziji je še vedno moja strast, vsekakor pa sem skozi čas spremenila pogled predvsem nase in posledično tudi na medije. V obdobju Big Brotherja so bili mediji zame kanal, skozi katerega sem se poskušala predstaviti širši množici kot individuum in se odcepiti od naziva 'Auerjeva hčerka'.
Danes nimam po tem nobene potrebe, saj se imam rada takšno, kot sem, zato ne potrebujem nobene zunanje potrditve več. Prav zato ne hrepenim po medijski pozornosti in tako moja motivacija po delu z mediji prihaja od drugje. Mediji so zelo vpliven dejavnik naših vsakdanjikov, pa vendar so še vedno obarvani precej negativno. S pomočjo medijev želim pomagati čim več ljudem, da se bolj širijo tudi pozitivne informacije, in trenutno že delam pri dveh takšnih projektih. Eden je mobilna aplikacija SpaMatch, s katero bodo podjetniki oz. ponudniki lepotnih storitev lahko zaslužili veliko več in imeli uspešnejša podjetja, drugi projekt pa je radijska pogovorna oddaja o samozavedanju. Oba projekta sta velik del mene in kažeta mojo notranjo ljubezen, ki jo želim širiti v svet.
Story: Kot omenjeno, ste sodelovali v oddaji Big Brother slavnih. Bi se še kdaj tako izpostavili in kakšen stil TV-oddaj vas pritegne?
Zelo zanimiva vprašanja, hvala. Odgovor na to, ali bi šla še enkrat v hišo BB, je ne. Preprosto zato, ker imam družino in mi je vsak trenutek z njimi preveč dragocen, da bi karkoli dobilo večjo prioriteto, četudi za kratek čas. Z veseljem pa sodelujem v kakršnikoli oddaji, na kakršenkoli način, ki ima pozitivno noto, ljudem vliva upanje in spodbuja takšno razmišljanje, ki razvija osebno rast.
Načeloma vse našteto predstavljajo tudi resničnostni šovi, če je posameznikova perspektiva pravilno naravnana. Psihološko gledano se lahko posamezen gledalec ob gledanju resničnostnih oddaj veliko nauči, pa vendar jim je naloga 'otežena', ko situacije v komentatorskih delih resničnostnih šovov precej negativno komentirajo nepsihologi in tako s subjektivnim pogledom na situacijo vplivajo na gledalčeva mnenja. Veliko bolj zanimivo bi bilo, če bi se komentiranja lotili strokovnjaki psihologije. Zame je bil BB največja psihološka preizkušnja in za to sem zelo hvaležna.
Story: Ste mamica dveh otrok. Koliko je že stara Arabela in koliko Aljoša? Kako se imate in kako preživljate proste dneve?
Arabela je marca dopolnila pet let, Aljoša pa maja dve. Skupne trenutke poskušamo preživeti na čim več različnih načinov. Radi plavamo, radi se igramo v parku, kuhamo, se igramo različne igre, raziskujemo naravo in radi plešemo. Če bi naši video posnetki prišli v javnost, bi bila to prava komedija. (smeh)
Story: Glede na to, da ste bili že od nekdaj polno zaposleni in aktivni po porodu, niste veliko počivali. Zdaj imate projekt SpaMatch, nam zaupate, za kaj gre pri tem?
Res je. Pa vendar naj vam zaupam, da nobeno obdobje po porodu ni bilo lahko. Vsakič sem se morala postaviti nazaj na noge, da sem prišla do prihodka. Po obeh porodih me namreč ni čakala služba, h kateri bi se lahko vrnila. A kot pribito drži: ko smo na tleh, si lahko vzamemo največji zalet. Po prvem porodu je tako nastala ideja za oddajo Oddaja, ki je luč sveta ugledala leta 2014 na Net TV in na katero sem zelo ponosna.
Po drugem porodu pa je nastala ideja za aplikacijo SpaMatch. Neki večer sem sedela doma vsa utrujena in si močno zaželela masažo. Po enournem klicanju salonov, kdo ima kakšen prost termin, se mi je rodila ideja, da bi bilo fino, če bi lahko to kam zabeležila, torej katero spa storitev si želim in kdaj ... Tisti, ki so prosti, bi se mi oglasili. Sledilo je risanje po papirjih, ki so mi nekaj časa krasili celotno steno v spalnici, in sicer sem si zadala nalogo, da naredim vsaj prvi korak v imenu ideje in dodelam, kako bi celoten sistem deloval. Ko sem zaključila, sem zadevo predstavila prijateljici Noor iz Kuvajta, ki veliko potuje in bi ji aplikacija prav tako rešila mnogo težav, zato je finančno pomagala pri zagonu spletne strani. Od tod je šlo pa samo navzgor.
Story: Ljudje smo počasi že siti vsega, kar nam ponujajo spletni portali, po drugi strani pa postajamo čedalje zahtevnejši?
Živimo v času, ko se vse prilagaja uporabnikom in vse stremi k temu, da ljudje dobijo to, kar želijo, takrat, ko želijo. Dokaz za to so različne uspešne aplikacije Uber, AirBnB, Amazon itd. Uporabnikom aplikacija SpaMatch torej omogoča, da lahko izrazijo svoje želje, ponudnikom spa storitev pa aplikacija hkrati polni proste termine in tako imajo lahko uspešnejša podjetja. Z ekipo smo trenutno še v fazi razvijanja aplikacije, s poslovnim partnerjem Markom Humarjem, ki je strokovnjak na področju grafičnega oblikovanja in uporabniške izkušnje, pa sva tako pred kratkim odprla d.o.o. Aplikacija bo končana konec meseca, trenutno pa smo sredi pogovorov z vlagatelji. Veliko zanimanja smo poželi tudi v tujini.
Story: Torej združujete ponudnike in uporabnike. Zasledila pa sem, da na svoji strani ponujate veliko koristnih in uporabnih nasvetov. Kako je s tem?
Nasveti so dodana vrednost obstoječi spletni strani www.spamatch.com, ki je nastala predvsem zaradi zgodnjih raziskav, kako se bodo uporabniki in ponudniki odzvali na takšen sistem naročanja. Ugotovili smo, da bi bila aplikacija vsekakor rešitev za marsikoga in da je spetna stran le začetek.
Story: Kako je sprejeto tovrstno povezovanje pri nas? Vemo, da so v tujini veliko bolj odprti za takšne stvari. Kakšni smo Slovenci?
Gre torej za startup podjetje, ki najverjetneje ne bi bilo danes, kjer je, če ne bi bilo Tovarne podjemov Maribor in združenja Startup Maribor. Gre za ekipo ljudi, ki so vedno prijazno pripravljeni pomagati mladim podjetnikom, ponujajo recimo tudi možnost izredno ugodnega najema poslovnih prostorov, vedno so na voljo za kakšne nasvete in naveze, tako da moram povedati, da je tega čedalje več in da se tudi v Sloveniji da marsikaj. Naj omenim še različna predavanja, dogodke in konference, ki se dogajajo v sklopu startup organizacije in so največkrat brezplačna ter v veliko pomoč.
Napisala MIMA
Fotografije osebni arhiv, MIMA
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj