Vplivnica Sanja Grohar, ki ima na Instagramu 86 tisoč sledilcev je ob rojstvu sina pustila obetavno marketinško službo v Londonu in se začela povsem posvečati poslu z znamko TCMBB.
Glede na število vplivnežev, ki živijo od sponzorskih objav, je v tem svetu vsakodnevno verjetno čutiti velik pritisk, saj si ne glede na psihično in fizično stanje, vedno primoran nuditi kakovostno vsebino in ostati v stiku s svojimi oboževalci.
"Poslanstvo je zelo zahtevno, saj delam tudi, ko se ne počutim najbolje," pove Groharjeva, ki je trenutno na bolniški po manjšem posegu, ki se je zakompliciral in jo položil v posteljo.
"Hitro te lahko potegne v svet primerjanja ampak, tukaj se je pa treba potegniti nazaj. Vsak ki ustvarja je unikaten, samosvoj in to je najbolj pomembno. Prostora pa je več kot dovolj za vse," doda.
Nedavno je na Instagramu objavila fotografijo v kopalkah, kjer se je videlo vidno več celulita, kot ga je imela pred rojstvom sina Nicolaia. Vprašali smo jo, če je vzgib za takšno iskreno objavo dobila zato, ker se o naravni lepoti govori vedno več tudi pri ostalih vplivnežih. "Po rojstvu Nicolaia sem dobila nek občutek, da si želim čim več pristnosti. Takrat se ti vse prioritete obrnejo in veš kaj v življenju je najbolj pomembno. Po rojstvu Nicolaia sem spremenila ime IG profila nazaj v svoje ime, začela sem govoriti slovensko, ne glede na tuje sledilce, za slednje naredim podnapise. In tokrat sem čutila, da če objavim fotografijo z zabrisanim celulitom, lažem prvo sebi, zato sem objavila fotografijo brez popravka," odkrito pove Sanja.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču