Saša Kersnik: Uspeh pride z veliko odrekanja

28. 11. 2015 | Vir: Story
Deli

Kot otrok je na vprašanje, kaj boš, ko boš velika, vedno odgovorila: "Frizerka." Njene otroške želje so postale resničnost in njena vizija 'živeti svoje sanje' danes žari v polnem sijaju. Podjetnica Saša Kersnik pa ni spretna le s škarjami, temveč tudi z besedami.

Story: Kaj za vas pomeni lepota?

Mogoče se sliši klišejsko, da je notranja lepota najpomembnejša, a je res. Kljub temu pa pri prvem vtisu notranja lepota ne pomaga prav veliko, zato nam je v izziv na vsaki stranki poudariti elemente 'zunanje' lepote. Z urejenostjo oziroma poudarjeno zunanjo lepoto, če lahko temu tako rečem, imamo tudi večjo samozavest, boljšo samopodobo, zato notranjo lepoto lažje in bolje izžarevamo.

Story: So čopiči, škarje in drugi lepotni pripomočki lahko ključ do lepote?

Odvisno, kdo jih drži v rokah. (smeh) Tako škarje kot drugi lepotni pripomočki so skoraj podaljški mojih rok in lahko rečem, da jih zelo strokovno in dobro uporabljam, saj mi zadovoljne stranke to vsakodnevno potrjujejo. Stranka mora biti ob odhodu iz salona zadovoljna s svojim videzom (ob radikalnejših spremembah morda šele naslednji dan) in mislim, da nam to na račun talentiranega in strokovnega tima uspeva. Ključ do lepote je tako tudi obisk našega salona. (smeh)

Story: Ste že kot otrok uživali v ustvarjanju? Kakšne so bile sanje male deklice oziroma kaj ste si želeli postati v otroštvu?

Sem ponosni sedmi otrok čudovite družine, ki šteje šest sester in enega brata. Sama sem najmlajša, in če sem želela sodelovati v pogovorih starejših sester, mi je to najlažje uspelo, če sem jih 'frizirala'. Meni je bilo v veselje, njim pa tudi. Komu pa ni všeč, če ga malo pocrkljaš. (smeh) In tako sem že pred prvim razredom zelo uživala v friziranju, delala čopke, strigla in barvala barbike - takrat kar s temperami, danes uporabljamo veliko boljše barve. (smeh)

Kako poceni in učinkovito odstraniti kondenzacijo in plesen z oken

Story: Kdaj se je rodila vaša vizija ter kdaj ste stopili na samostojno pot in začeli slediti svojim sanjam?

Kot otrok sem na vprašanje, kaj boš, ko boš velika, vedno odgovorila, da bom frizerka. Naslednje vprašanje je bilo ponavadi, ali bom imela tudi svoj salon, in moj odgovor je bil vedno: "Seveda!" Že od začetka kariere sem stremela k temu, da bom najboljša na svojem področju. Ko sem dojela, da noben salon več ne ustreza mojim potrebam in moji viziji, sem se bila primorana podati na samostojno pot. Skupaj z možem Jako sva sestavila koncept, ki je pred tremi leti zaživel kot čarovnija lepote medinmleko.

Story: So vaše sanje postale resničnost? Se vam danes cedita med in mleko?

Zagotovo, moj življenjski cilj je 'Živi svoje sanje', zato sem vedela, da bodo nekoč postale resničnost. In ja, danes se mi cedita med in mleko, vendar pa to vključuje tudi veliko odrekanja, zelo malo prostega časa, konstantno učenje, psihične obremenitve in še kaj. Vendar pa vem, da je vse vredno, ko dobimo potrditve strank in ko od nas odhajajo s širokim nasmehom na obrazu - takrat vem, da smo na pravi poti.

Story: Se za izvirnim imenom medinmleko skriva kakšna posebna zgodba?

Medinmleko sta na neki način osnovni sestavini za življenje, ki poosebljata zdravje, lepoto, toplino, sladkost, blaginjo, vse, kar si ljudje želimo. Torej skrbimo, da se strankam pri nas cedita med in mleko. Sicer pa se je imena spomnil dober prijatelj Uroš Brojan, notranji oblikovalec, ki je tudi zaslužen za dizajn lokala, v katerem se stranke počutijo kot v svoji dnevni sobi.

Story: Vaše ime se je znašlo na seznamu desetih polfinalistov izbora mladi podjetnik leta. Kako se počutiš, ko vidiš, da si na pravi poti in ti javnost izreka podporo?

Seveda mi zelo laska, da je bil moj trud opažen, vendar pa moram priznati, da je to mojim dragim več pomenilo kot meni. Sama potrditev iščem in tudi najdem pri zadovoljnih strankah, ki se rade vračajo k nam. Finala izbora se prav zaradi tega nisem mogla udeležiti, saj bi morala odpovedati termine cenjenih strank, in glede na to, da so bili tudi prihodnji termini polno zasedeni, se mi to pač ni zdelo prav. Iskreno, ne počutim se kot podjetnica, še vedno se vidim kot tista majhna punčka, ki si je želela imeti krasen salon, super sodelavce in zadovoljne stranke, le da je ta punčka zdaj odrasla ženska in ji je željo iz otroštva uspelo uresničiti.

Story: V vašem salonu se razvajajo številna znana slovenska imena. Koga vse ste že gostili?

Res jih je že bilo veliko. Med njimi so Katarina Čas, Neisha, dobra vila Maja, Rok Golob, Katarina Habe, pevka Špela Pavlin (prej Kleinlercher) in njen mož, hokejist Žiga Pavlin, pevka Tjaša Horvat, bolj ali manj vse znane slovenske manekenke, tudi Natalija Osolnik oz. Naty Rawdon-Jones, ki je sicer tudi obraz salona medinmleko. Morda se sliši čudno, ampak prejeli smo že očitke, da so pri nas dobrodošle le 'zvezde'! To seveda nikakor ni res, je pa res to, da so pri nas dobrodošli vsi, ki bi se radi počutili kot zvezde.

Story: Veliko zaupanje vam je izkazala Katarina Čas, ki vas je izbrala za osebno frizerko na premieri svojega drugega hollywoodskega filma v New Yorku. Kakšna je izkušnja iz Hollywooda?

Zelo sem počaščena, da sem lahko frizirala Katarino in prisostvovala na tako velikem in pomembnem dogodku. New York je res magično mesto, druženje s Katarino in rdeča preproga pa sta k čarobnosti še pripomogla. Moram priznati, da nisem pričakovala, da me bo zadeva tako fascinirala, vendar pa ob pogledu na zvezde svetovnega kova, kot so Al Pacino, Jennifer Garner in Bobby Canavale, res ne moreš ostati ravnodušen.

Story: Se v prihodnosti vidite v tujini? Je to trg, na katerega še želite poseči?

Še prav pred kratkim sem bila prepričana, da bomo ostali le pri enem salonu, danes pa se mi zdi, kot da so vse možnosti odprte. Kdaj in ali jih bomo izkoristili, pa bo pokazal čas.

Story: V kratkem odpirate nov salon v Ljubljani. Nam lahko zaupate, kaj lahko pričakujemo, kaj nam boste ponudili?

Drži, svojo čarovnijo bomo predstavili tudi Ljubljani, odpiramo namreč salon v Situli. Naše zveste stranke že vedo, kaj lahko pričakujejo, in so navdušene, zato se že veselimo, da se bomo lahko predstavili in približali tudi novim obrazom. Današnji tempo življenja je kar hud, prostega časa imamo vedno manj, zato vsi vedno iščemo načine, kako pridobiti čas. V našem salonu lahko stranke združijo več storitev naenkrat in si med barvanjem privoščijo še manikiro ali oblikovanje obrvi. To je čar tega, da so frizerske in kozmetične storitve združene na enem mestu.

Story: Kakšni so trenutni trendi v lepoti?

Trenutno so zagotovo najpopularnejše različne 'crazy' (nore, op. a.) barve - baby pink, pinki, modra, zelena, vse, kar izstopa iz klasičnih okvirjev. Seveda morajo biti barve lepo in profesionalno narejene, sicer je končni izdelek podoben mojim barbikam iz otroštva po bližnjem srečanju s temperami. Izjemno popularne so tudi barve, ki so pri izrastku temnejše in se na zelo naraven način prelivajo v svetlejšo barvo proti konicam. Trendi se ves čas spreminjajo, zelo pomembno pa je, da se ne vsiljujejo strankam. Če neki trend ne pristaja strankinemu karakterju ali obrazu, se naredi več škode kot koristi.

Story: Če obleka naredi človeka, kaj bi lahko rekli za pričesko?

Človek z lepo urejeno pričesko sploh ne potrebuje kakšnih posebnih oblačil, da bi bil videti dobro. Na drugi strani pa bi človek s krasno obleko in neurejeno pričesko ter mastnimi lasmi bil videti grozno. Zame je pričeska zagotovo prvi in najpomembnejši korak k urejenemu videzu; zraven spadajo tudi negovana koža in urejene obrvi, ki pristajajo obrazu in ga lahko povsem spremenijo, pa tudi lepe trepalnice in nohti.

Napisal Domen Mavrič
Fotografije Osebni arhiv

Nova Story že v prodaji

Story 47/2015

Story 47/2015, od 19. 11. 2015