Vse oblike posameznikove komunikacije so tesno povezane in izhajajo iz njegovih občutkov.
Kako pomembno je, da to, kar govorimo, tudi živimo?
S tem dajemo vzor okolici in motivacijo samim sebi. To velja tako za družinsko, zasebno življenje kot za sfero poklicnega delovanja. Veliko ljudi pozablja, da vedno in povsod predstavljamo podjetje in sebe osebno. To velja tako za spletne družbene medije kot za zabavne trenutke v javnosti, kjer smo vendarle vsem na očeh.
Nenehno se tudi izobražujete in usvajate nova znanja … Je to ključ do uspeha?
Nujno je pridobivanje formalnih in neformalnih kompetenc. Formalne kompetence temeljijo na teoriji, ki jo je nujno poznati in obvladati, da lahko suvereno in uspešno svetuješ vodilnim kadrom v podjetjih in razvijaš delovne time. Zato z možem Igorjem Ambrožičem, ki je izvršni direktor v našem podjetju, zaključujeva študij sistemskega psihodinamskega organizacijskega konzaltinga v Beogradu, kjer specialistična edukacija temelji na desetletjih znanja in izkušenj londonskega inštituta Tavistock.
Kako torej postati najboljša različica samega sebe?
Z odkritim premislekom o sebi, o svoji zasebni in poklicni poti ter zavedanjem, da od časa do časa potrebujemo strokovnjake, ki nam bodo pomagali. Da bo naš razvoj hitrejši in na trdnih temeljih. Navsezadnje – trenerjev nimajo le športna moštva, temveč tudi tekmovalci v povsem individualnih športih.
V reviji Direktor, katere urednica ste, vsak mesece nizate številne pozitivne zgodbe …
Da, izkušnje uspešnih, prodornih, vztrajnih in inovativnih posameznikov v gospodarski sferi pa tudi v športu in umetnosti so za naše bralce neprecenljive.
V zadnjih letih sta se z možem usmerila predvsem v treninge vodenja in komunikacije.
Komunikacija je edino orodje, ki nam je na voljo pri vodenju, motiviranju in nadzoru ljudi. Ima veliko načinov, modalitet, nians, od katerih je odvisna uspešnost posameznikovega vodenja. Ustrezne komunikacije se je nemogoče naučiti in privaditi, ne da bi razumeli bistvo ozadja naših ter sogovornikovih občutkov in razmišljanja. Vodilo Bodimo prijazni drug z drugim je mnogo premalo, če ne razumemo procesov, občutkov in učinka sodelujočih v komunikacijskem procesu.
Kaj je pomembnejše: komunikacija ali občutki?
Dilema o kokoši in jajcu ima tukaj novo nadaljevanje: vse oblike posameznikove komunikacije so tesno povezane in izhajajo iz njegovih občutkov. K temu zelo velik del prispevajo tudi nezavedne vsebine, ki so del slehernega od nas. V naslednjem koraku pa način in vsebina komunikacije zbujata nove občutke in krog se spet zavrti.
Kaj vas vodi na poti?
Ko mi po nekaj mesecih trdega in vztrajnega dela v nekem podjetju rečejo, da se razmere vidno in občutno spreminjajo na bolje. To je naša skupna zmaga in takrat tudi mene preplavijo topla čustva in vznemirljivi občutki. Zato sem vsem strankam iskreno hvaležna!
Besedilo: Irena Vovk // Fotografija: Osebni Arhiv