Simona Mandl: Letošnje leto bo v znamenju 15. obletnice

Simona Mandl: Letošnje leto bo v znamenju 15. obletnice (foto: Europark) Europark
Vir: Story
30. 8. 2015

Letošnje leto mineva v znamenju 15. obletnice nakupovalnega središča Europark v Mariboru. Na čelu središča, ki dnevno pritegne okoli 20 tisoč ljudi, je menedžerka Simona Mandl, ki s svojim delom in delovno ekipo uspešno kroji razvoj centra v nekoliko zaspanem štajerskem mestu.

Story: Vaše delo poteka v drugem največjem nakupovalnem središču v Sloveniji. Kakšen izziv je bil sprejeti delo menedžerke tako velikega in kompleksnega podjetja?

Ker imam rada izzive, sem ponujeno priložnost sprejela z veseljem. Je šlo pa postopoma, saj sem bila sprva v Europarku zaposlena kot asistentka center managerja, zato sem Europark, procese in zaposlene že dobro poznala. Pred petimi leti, leta 2010, pa sem sama zasedla položaj center managerke, ki mi zagotavlja pester in razgiban vsakdan.

Story: Vaš delovnik je torej precej pester. Obstaja še kakšen izziv, ki ga zaradi narave svojega dela z veseljem sprejemate?

Izzivi me ženejo naprej in spodbujajo mojo osebno ter poslovno rast. Zato mi je pravzaprav vsaka priložnost nov izziv, ki ga sprejemam z veseljem. Med mojimi delovnimi nalogami gre izpostaviti predvsem doseganje ciljev in rezultatov, usklajevanje potencialov in dela zaposlenih ter po drugi strani sledenje željam naših obiskovalcev, odgovornost do skupnosti ...

Story: S sodelavci ustvarjate oz. pišete uspešno zgodbo že 15 let. In to v Mariboru, ki trenutno v določenih pogledih stagnira. Kako vam uspeva in kako ste se spopadali s prihodom krize?

Krizi smo se v Europarku prilagodili predvsem s pestro ponudbo in številnimi ugodnostmi za obiskovalce. Opazili smo, da kupci nakupujejo zelo racionalno, primerjajo ponudbe in so odzivni na številne ugodnosti, zato smo prisluhnili obiskovalcem in temu prilagodili pristope.

Story: Glede na to, da sem Mariborčanka, velikokrat poslušam očitke (sploh trgovcev v mestu), da je Europark zaprl središče mesta. Kaj menite o tem, da ljudje veliko raje obiščejo Europark, kot pa se odpravijo po nakupe v center mesta?

Res je, Europark je v svojih 15 letih postal prostor, kamor ljudje ne prihajajo le zaradi nakupov, temveč pridejo tudi z namenom druženja. Vendar menim, da se vsak še vedno rad sprehodi skozi središče mesta, saj ima ta svoj utrip s svojo zgodbo in prav poseben čar.

Story: Kakšna kupna moč je v Mariboru in kolikšen je prispevek turistov, glede na to, da imajo Štajerci pred nosom prav tako še večji nakupovalni center pred Gradcem?

Kupna moč v Mariboru vsekakor nekoliko zaostaja za povprečno kupno močjo države ali za na primer kupno močjo v Ljubljani. V našem nakupovalnem središču smo vedno zelo veseli tudi turistov, saj je njihov prispevek vsekakor pomemben, vendar ni izjemno obsežen.

Story: Vaša odgovornost je, da uspešno vodite tako velik center in da zadovoljite različne potrebe in okuse obiskovalcev. Teh je okoli 20 tisoč na dan. Kako vam to uspeva?

Predvsem z dobro ekipo in strategijo. Obiskovalcem prisluhnemo tako, da dnevno spremljamo vse dogajanje v nakupovalnem središču Europark. Želje kupcev pa preverjamo tudi s tržnimi raziskavami, ki jim prilagajamo poslovne politike.

Story: Europark je v letih poslovanja postal najpomembnejše shajališče ljudi v Mariboru. Sploh ob deževnih dneh kavarnice zaživijo. Si znajo Mariborčani vzeti čas zase ali pridrvijo v nakupovalno središče zgolj po nakupe?

Znajo. Veseli me, ko opažam, da si večina obiskovalcev zna vzeti čas zase. Europark je za marsikoga mariborsko shajališče, kamor pridejo na klepet in kavo.

Story: V Europarku se nenehno dogajajo tudi tematski dogodki. Kaj ste opazili, pritegnejo tovrstne akcije večje število obiskovalcev in kakšni dogodki so najbolj priljubljeni?

Svojim obiskovalcem radi ponudimo pestrost, zabavo in izobraževanje, vabimo pa jih tudi k družbeni odgovornosti. Obisk Europarka tako ni zgolj nujen nakup, temveč dogodek, ki obiskovalce bogati z izkušnjami. Obiskovalci so navdušeni predvsem nad živahnim dogajanjem, radi si ogledajo razstave, najmlajši pa uživajo v otroških animacijah.

Story: Maribor bo avgusta zaživel v prazničnem vzdušju, saj bo štajerska prestolnica praznovala 15 let tega nakupovalnega središča. Kaj vam pomen ta prelomnica?

Jubilej pozdravljam z navdušenjem, saj si celotna Europarkova ekipa ves čas prizadeva za dobro počutje obiskovalcev, bogato ponudbo, veliko dogajanja ter rast in razvoj nakupovalnega središča. Ob tej posebni prelomnici bo potekalo pestro dogajanje z druženjem in zabavo, ki ga Europark poklanja Mariboru in vsem svojim kupcem za zvestobo ob 15. letu delovanja. Danes smo začeli z Europarkovim otroškim festivalom za najmlajše, konec tedna pa bo v znamenju glasbe. V soboto, 22. avgusta, se bo na Trgu Leona Štuklja v središču mesta Maribor zgodil Europarkov nepozabni koncert, na katerem bodo dopoldan Čuki in Ribič Pepe zabavali otroke in družine, večer pa bo zaživel v ritmih ene od največjih slovenskih glasbenih skupin, Siddharte. Veliki Europarkov finale pa bo v soboto, 29. avgusta, ko bodo v Europarku ob 10. uri Maja Keuc, Alya in Sebastian goste pozdravili s slavnostno pesmijo Vse najboljše ter torto velikanko. Ob 17. uri bomo druženje nadaljevali na modni reviji, kjer bomo razkrili najnovejše modne trende, trike in namige. Upam, da bo z nami praznovalo čim več naših kupcev in da se bodo Štajercem pridružili tudi drugi Slovenci.

Story: Omeniti pa moram tudi dobrodelno noto, ki jo Europark vsako leto uresničuje. Tudi v okviru jubilejnega praznovanja boste naredili res veliko gesto. Nam zaupate kaj več o tem?

Europarkova dobrodelnost je v samem jedru naše poslovne strategije in kulture, saj verjamemo, da je pot do bolj solidarne in človeku prijazne družbe. Takoj ko smo izvedeli za napore mariborske pediatrije, da želijo realizirati projekt Šola za zdravo prehranjevanje in življenjski slog, je bila naša odločitev v trenutku sprejeta. Europark bo Kliniki za pediatrijo UKC Maribor namenil 15 tisoč evrov sredstev, program pa bo pomagal pri spoprijemanju z enim od večjih izzivov današnje družbe, problematiko debelosti in čezmerne telesne teže pri otrocih in mladostnikih.

Story: Kako pa sami recimo spremljate modne novosti, glede na to, da je Europark nekakšno središče na področju mode. Kolikor vem, obožujete športno elegantna oblačila?

Vsekakor sem modna navdušenka, saj je to moj vsakdan, sestavni del našega posla. Res je, najbolje se počutim v udobnih športno elegantnih oblačilih, težko pa bi šlo predvsem brez udobnih elegantnih hlač.

Story: V bistvu imate za marsikatero žensko sanjsko službo. Zagotovo pa pridejo tudi dnevi, ko si rečete, da imate vsega dovolj. Kako si takrat vzamete čas zase?

Najraje se sprostim v družbi najbližjih, s klepetom ali sprehodom v naravi.

Napisala MIMA
Fotografije Europark

Značke: Simona Mandl
Story

Brali ste prispevek, ki je povzet po članku iz revije

Story34/2015

Naročite se na revijo Story:

01 3000 780 izpolnite spletno naročilnico

Ne spreglejte, revija je lahko tudi lepo darilo.
Podarite naročnino svojim najbližjim.


Nova Story že v prodaji

Story 34/2015

Story 34/2015, od 20. 08. 2015