Sta Teja Perjet in Jani Jugovic opravila s kuhanjem!?

9. 4. 2018 | Vir: Nova
Deli
Sta Teja Perjet in Jani Jugovic opravila s kuhanjem!? (foto: osebni arhiv)
osebni arhiv

Priljubljeni kuharski dvojec Teja Perjet in Jani Jugovic sta zaslovela v kuharskem šovu Gostilna išče šefa in pozneje s svojim kuhanjem pod blagovno znamko Tejani, a kot smo slišali, naj bi zdaj kuhalnico postavila v kot.

Že več kot leto dni sta oba zelo dejavna na družabnih omrežjih, a večkrat kot kuhanje prikazujeta vsakodnevno rutino, medosebne odnose, težave in radosti z otroki. Teja nam je pritrdila: "Res je, da je kuhanje malenkost na stranskem tiru, saj imava zaradi vloganja vse več novih projektov. Tega res nisva pričakovala. Ko je Jani lani objavil prvi vlog, je bilo to ravno pred začetkom poletja, saj je s Tejanijem poleti bolj kot ne zatišje."

S kuhanjem sta opravila?!

Jani se je začel predstavljati pod imenom Cool fotr in nad pozitivnim odzivom je bil celo sam presenečen: "Nikakor ni ciljal na to, da bomo z vloganjem služili oziroma da bo Cool fotr na kakršenkoli način nadomestil Tejani. Cool fotr je nastal iz čiste radovednosti in Janijeve želje po ustvarjanju svojega projekta. Prvi vlog je objavil zgolj poskusno in ko je videl, da je odziv boljši od pričakovanega, mu ni preostalo drugega, kot da projekt izpelje. Sva pa izredno srečna in hvaležna, da nama je uspelo projekta Tejani in Cool fotr povezati, ne nazadnje sva v obeh blagovnih znamkah midva in posledično je zaradi večje prepoznavnosti več dela. Sva si pa v sklopu delovanja Tejanija pridobila veliko znanja, saj vse počneva sama, zato so določene dejavnosti od naju zahtevale, da se podučiva tudi na področju marketinga in oglaševanja. Pri naju se namreč dobi celovita storitev. Od tega, da projekt predstaviva, postaviva, do tega, da ga izpeljeva, od začetka do konca. Poleg večjih novih naročnikov in partnerjev, kot so Hyundai, MVM-servis, Proteini in Kompas, še vedno ostajajo stari, s katerimi sodelujeva uspešno že dalj časa, to sta Mercator in Bosch, in upava, da bo tako tudi v prihodnosti. Tu so nato še manjši naročniki, kjer gre bolj za kratkoročne kampanje, a je vsekakor treba poudariti, da vedno sodelujeva le s tistimi, ki so nam kot družini pisani na kožo in s katerimi lahko vzpostavimo pristen odnos."

Že večkrat so najrazličnejše blogarje spraševali, ali dejansko lahko od svojega dela tudi preživijo. Teja in Jani s tem nimata težav, odkrito priznavata, da ja, in ne le to, s tem celo preživljata družino.

S kuhanjem sta opravila?!

Teja pa še pove: "Cool fotr za nas ni zgolj sledenje zunanjim vplivom. Cool fotr nas spominja, kaj je v življenju res pomembno, in to so družina, ljubezen in medsebojno razumevanje. Veliko ljudi nas sprašuje, kakšen je naš dolgoročni cilj. Nimamo ga, vemo pa, da želimo s pomočjo Cool fotra pomagati, svetovati in se povezovati. Želimo, da zaradi nas ljudje pozabijo na negativne stvari in gledajo na življenje bolj pozitivno ter da se spet vzpostavi neka medsebojna komunikacija in razumevanje med ljudmi, ki ga dandanes vsekakor primanjkuje. Kar naenkrat smo poslali vzor mladim in to vlogo jemljemo zelo resno. Živimo iz dneva v dan in smo taki, kot smo. To je naš načrt. Ostati iskreni, odkriti in zaupanja vredni." 

Besedilo: Nina Keder // Foto: osebni arhiv, Alma Photography

Novo na Metroplay: Ines Erbus o avtoimuni bolezni, ljubezni do hrvaščine in potovanjih