Če bi razširili pojem uspeha misic, seveda ne moremo mimo Rebeke Dremelj, Sanje Grohar, Žive Vadnov … A v tem primeru bi pisali o glasbenih, televizijskih ter preostalih promocijsko-tržnih podvigih.
DRŽI SE SVOJIH NAČEL
»Če nikoli nisi pel, nisi imel želje peti, se mi zdi malce smešno, da bi kot misica postala pevka. Zato me nikoli ne boste videli na odru v vlogi pevke,« pravi Tadeja, ki je po drugi strani sicer pred časom sprejela vodenje ene od oddaj na štajerski televiziji, a se je pozneje raje posvetila svojemu cilju: uspeti in zgraditi profesionalno kariero manekenke. Za zdaj lepotički vse skupaj tudi dobro uspeva. Kenzova prireditev aprila v Emporiumu ji je namreč odprla pot v Pariz, kjer je postala tudi model prestižne francoske blagovne znamke. Pariz pa je dvignil ceno naši misici.
VSEH PONUDB PAČ NE SPREJME
Kodrolaska se z veseljem odzove vabilu na dobrodelne prireditve. Ko beseda nanese na posel, pa vedno stavi na profesionalnost. »Glede na to, da sem miss, moram imeti ceno, moram biti dosledna,« pravi Tadeja in zaupa, da se kot misica na modni pisti nikoli ne predstavlja v spodnjem perilu, po navadi pa ima tri izhode. Smešno bi bilo, če bi Beltinčanka na modnih revijah zaslužila podobno kot vsa preostala dekleta. »O cenah nerada govorim, se pa po navadi ne spuščam pod 400 evrov. Vse je seveda odvisno od namena in okoliščin.« Je pa cena seveda drugačna, ko v igri niso … modne piste.
Novo na Metroplay: Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec