Mlada menedžerka leta 2014 in zlata gazela leta 2014 sta zavidanja vredna naziva, ki ju je Tanja Skaza, direktorica podjetja Skaza Group, oziroma njeno podjetje prejelo v pol leta. Vsi, ki Tanjo dobro poznajo, vedo, da niso nazivi tisti, ki jo delajo uspešno.
V odi podjetje, ki zaposluje več kot 200 ljudi in je že 38 let del razvoja Šaleške doline. Podjetje je razvojno usmerjeno in dela za znane multinacionalke, kot so Ikea, Gorenje in Landis & Gyr.
Poleg vodenja podjetja pa daje velik poudarek motivaciji zaposlenih in razvijanju mladega kadra. Zase pravi, da je vizionarka, saj ji ideje kar kipijo. Ob vsem tem pa najde čas tudi za družino in šport. Tanja Skaza je sinonim uspešne ženske, polne energije.
Slovenija se premalo ukvarja s prepoznavnostjo
V zadnjih dveh mesecih je dneve preživljala na sejmih po Evropi. Z ekipo so razstavljali na enem največjih sejmov, ki narekuje smernice, Maison & Objet v Parizu, v britanskem Birminghamu in na sejmu Ambiente v Frankfurtu. Na vseh treh so navdušili s sloganom Plastika prihodnosti. Prihodnost plastike namreč vidijo v tako imenovani zdravi plastiki, ki ne vsebuje melamina in bisfenola A, hkrati pa se lahko pohvalijo, da so njihovi izdelki izdelani iz recikliranih materialov in v živih barvah, kot so rumena, zelena, rožnata in turkizna.
Vendar pa Skazova, ki je bila vedno neposredna in jasna, poudarja, da ni vse zlato, kar se sveti: "Slovenija premalo naredi za svojo prepoznavnost. Že res, da smo po izdelkih opazni, smo inovativni, celo unikatni, imamo izjemne športnike in prelepo deželo, ampak tržiti se žal ne znamo. Zato nas premalo cenijo. Še več, ker prihajamo iz manj znane države ali za nekatere nepoznane, smo nazadnje na britanskem sejmu v Birminghamu dobili mesto v nekem kotu na nevidnem mestu. In verjemite, na sejmu je lokacija vse." Sicer pa so na sejmu vedno novi izdelki, lani so prvič na trg prišli z izdelki v zlati in srebrni barvi, pozneje z bleščicami, letos je poudarek na zdravi plastiki. "Prav inovativnost je tisto, s čimer soustvarjamo trend v plastiki," poudarja sogovornica.
Kriza je ni dotolkla
Velik poudarek daje tudi kadrovanju. Pravi, da se je včasih posvečalo tehnologijam in strojem, danes je čas za 'izdelavo' dobrega kadra. Tukaj stavi predvsem na mlade: "Mladi imajo inovativne ideje, zagon za delo in pripadnost podjetju," poudarja in dodaja: "Če mlademu kadru ne bomo dali priložnosti in služb, nam bodo pobegnili v tujino."
Delo z mladimi že vpeljuje v lastno podjetje, vsem drugim pa poskuša približati primere dobrih praks na konferencah in okroglih mizah. S prihodom zadnje krize je njeno podjetje izgubilo pomembnega poslovnega partnerja. To je bil zanjo šok in razočaranje. Pa se ni predala. Skupaj z ekipo so ustvarili danes eno uspešnejših podjetij v državi, ki se lahko pohvali z dvema blagovnima znamkama, Cuisine – C! Style your home in Organko, pameten koš za dom.
Ob njuni omembi Tanja Skaza zažari: "Organko je res pameten koš. Vanj odlagamo biološke odpadke, iz njega pa pridobimo kompost ter naravno gnojilo za vrtne in sobne rastline. Poleg tega je narejen iz recikliranih materialov. Nanj smo upravičeno ponosni, navdušil je tudi na sejmih. Pisani kuhinjski pripomočki, krožniki in lončki v živih barvah pa pritegnejo marsikaterega kupca."
Novo na Metroplay: ""Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del