Tanja Žagar: Tortice namesto plavanja

6. 8. 2012 | Vir: Lea
Deli

Priljubljena pevka Tanja Žagar si je pretekli teden končno vzela čas za izlet do morja.

Ampak ni imela sreče. Namesto da bi se naplavala in čofotala, se namakala in sončila, se je skrivala v zavetrju, saj ji strašna burja v kosti ni nagnala le mraza, temveč tudi strah.

Še dobro, da so imeli izvrstno ponudbo slaščic, da si je izlet zapomnila vsaj po sladkem, saj bi si ga sicer samo po tem, kako malo je manjkalo, da je ni odpihnilo ...

Pretirani optimizem

"Zvečer sva se s prijateljico odločili, da se naslednji dan odpraviva na morje. Ko sem se zjutraj zbudila, ni bilo dežja in kazalo je, da se bo razvil čudovit sončen dan. Pa sva šli! Na avtocesti je sicer res kar pihalo, a kdo se obremenjuje z vetrom, pomembno je, da ni dežja!" je bila kot vedno polna optimizma Tanja.

Ampak hitro je ugotovila, da je bil optimizem pretiran ... "Ko sva prišli do morja in sem zapeljala na parkirišče, tam ni bilo skoraj nobenega avtomobila in vsa navdušena, ker mi ne bo treba iskati parkirišča, glasno vzkliknila: To je to! Pravi dan sva izbrali! Nobene gneče, nobenega avtomobila, cela plaža bo najina! To je pa res super dan! (smeh) In tej moji tako zelo navdušeni izjavi sva se začeli smejati v trenutku, ko sva stopili iz avta, saj naju je skoraj odneslo! Takrat nama je postalo kristalno jasno, zakaj na skalah ni niti enega človeka in zakaj sva z lahkoto našli parkirno mesto."

Trud zaman

Ampak zgodbe še ni konec oziroma nima takšnega konca, kot bi ga morda pričakovali. Tanja in prijateljica sta bili namreč preveč navdušeni nad morjem, da bi se kar usedli nazaj v avto in odpeljali proti domu. "Ne, ne, to pa že ne! Ker če sva se midve odločili za morski dan, potem to tudi bo morski dan! Pa vzameva kopalne torbe z brisačami in si izbereva skalo. Prepričujeva se, da samo malo piha, da bo to hitro minilo in da pravzaprav sploh ne piha tako zelo močno! (Smeh) Ko želiva razgrniti brisačo in se udobno namestiti, pa se mimo naju sprehodi nekaj ljudi in se nama začnejo glasno smejati! Takrat moja prijateljica odneha, vzame fotoaparat in ovekoveči nekaj trenutkov, ko jaz še kar vztrajam v boju z brisačo in vetrom, lase imam čez obraz, od zadaj pa me špricajo mrzli valovi. Seveda mi ni uspelo, zato nama ni preostalo drugega, kot da se res usedeva nazaj v avto in se odpeljeva. Le kam drugam kot na sladke dobrote v prvo slaščičarno!" se smeji prikupna pevka, ki upa, da ji bo vseeno uspelo izkoristiti še kak lep dan za dopust.

Potovanja odpadejo

"V poletnih dneh je moj urnik manj natrpan, saj konec junija učencem podelim spričevala, nato pa je moje učiteljsko delo na počitnicah do septembra. To pomeni, da imam med tednom več časa, ki ga preživljam zelo pestro in zanimivo. A zaradi prepevanja svojih dopustniških dni, raznih izletov ter drugih avantur, ne načrtujem daleč vnaprej, ampak se največkrat zgodijo kar z danes na jutri, saj se tudi pri mojem pevskem delu urnik neprestano dopolnjuje in spreminja. Ker so konci tedna polni nastopov, se na kakšna daljša potovanja, v smislu tedenskega ali desetdnevnega dopusta, ne odpravljam, ampak so pri meni aktualne spontane, nepričakovane 'odprave' za kakšen dan, dva, največ tri dni," pravi Tanja, ki ima najraje čim bolj aktiven dopust.

"Malo morja, vzpon na kakšen hrib (kjer se najem ajdovih žgancev in kislega mleka), veliko sprehodov v naravi, ki mi dajejo navdih za pisanje pesmi, rolanje, kolesarjenje, branje knjig na kakšni skali (v nevetrovnem dnevu!), pikniki s prijatelji, morda ogled katere od evropskih prestolnic, obisk kakšnega koncerta, letos pa si želim po dolgem času še na izlet z vlakom, s katerim sem se veliko vozila kot deklica, zdaj pa že zelo dolgo ne. A najbolj se tudi poleti veselim nastopov in druženja z ljudmi, ki me radi poslušajo," nam je zaupala.

Kilogrami so deveta skrb

Glede na to, da je svoj morski izlet zaključila v slaščičarni, nas je zanimalo, ali je nič ne skrbijo odvečni kilogrami, ki so v kopalkah seveda še bolj opazni. "V torticah, sladoledu, pudingih, kolačih, pitah ... neskončno uživam v vseh letnih časih, ne samo poleti. Počutim se odlično in zadovoljno, saj vse leto tudi telovadim, prav tako pa sem zelo aktivna tudi na odru. Sicer pa jaz vedno pravim: rajši kakšen kilogram preveč kot premalo!" pravi pevka, ki sicer res pridno pazi na to, da kilogramov ni prav nič preveč.

"Doma delam vaje, kot so počepi, trebušnjaki, dvigi na palici, ki jo imam pritrjeno med vrati, raztezalne vaje z elastikami ... Zelo veliko rolam, občasno se odpravim tudi na tek, skratka, rada se rekreiram. Pomembno za zdravje in počutje pa se mi zdi tudi to, da pri hrani vsak večer naredim nekaj vaj. Nisem izbirčna, jem vse in sem velik gurman!"

Ne boste me ujeli

Novo na Metroplay: Alya o trenutkih, ki so jo izoblikovali, odraščanju in ljubezni do mnogih stvari v življenju