Tatjana Damjanović: Postavlja nove mejnike v oblikovanju obrvi

20. 8. 2017 | Vir: Story
Deli
Tatjana Damjanović: Postavlja nove mejnike v oblikovanju obrvi (foto: Goran Antley)
Goran Antley

Tatjana Damjanović je ženska z velikimi ambicijami, ki si je s trdim delom ne le zagotovila zvezdniški status na Bližnjem vzhodu, temveč je z microbladingom osvojila ves svet. 

Z oblikovanjem obrvi je številnim ženskam spremenila življenje, najbolj pa svojega. V desetletju je namreč postavila nove mejnike v oblikovanju obraza, njeno ime pa je v tem času postalo pravi sinonim za lepo oblikovane in urejene obrvi.

Story: V zadnjih nekaj letih vam je uspelo zgraditi nadvse uspešno lepotno zgodbo, ki jo zdaj nadaljujete v novi podobi. Zakaj ste se odločili za to? Kaj bo največji izziv na novi poti?

Spremenila se je celostna podoba podjetja, ob partnerskem razhodu pa sem se odločila stopiti na svojo pot, z novo vizijo. V preteklih sedmih letih sem pokrivala predvsem fizično plat podjetja, z delom in svojim imenom, medtem ko je organizacijsko plat posla prevzel moj nekdanji partner. Zdaj sem se znašla tudi v organizacijskih vodah, česar sprva nisem bila vajena. Vesela sem, da sem se obkrožila z odličnimi posamezniki, ki mi pomagajo pluti v poslovnih vodah. Saj veste, kako pravijo: kolikor daš, toliko tudi dobiš.

Story: Kakšen občutek pa vas je prevzel, ko ste se odločili, da nadaljujete sami?

Bila sem presenečena, saj me je sprva preplavil močan optimizem, čeprav v zasebnem življenju nisem znana kot najbolj optimistična. Očitno je v poslu drugače. Hkrati pa sta me zajela dvom, kanček strahu, saj je bilo v dvoje vendarle drugače, lažje. Z nekdanjim partnerjem sva se v poslovnih vodah odlično ujela, vendar mi je uspelo najti ljudi, ki so veliko prispevali k samostojni poti.

Story: Vas je kdaj navdal strah in niste bili prepričani, da boste zmogli sami?

Ne, to ne. Ljudem sem se vnovič morala predstaviti, tokrat pod drugačnim imenom, vendar pa sem skozi leta na srečo tudi sama postala nekakšen obraz microbladinga. Tega mi nihče ne more odvzeti. Strah, ki me je preplavil, se je nanašal predvsem na to, da nisem bila prepričana, kako bom nadomestila manjkajočo polovico.

Story: V preteklih letih ste postali sinonim microbladinga, ne le v Sloveniji, temveč tudi na Bližnjem vzhodu in drugod po svetu. Kakšna bo torej nova vizija podjetja?

S sodelavci smo osredotočeni na tujino, saj so nam vrata odprta. Želimo postati ena od večjih lepotnih ustanov na svetu, glede na to, da že slovimo po obrveh in trepalnicah, pa bi se želeli uveljaviti tudi v smeri permanentnega make-upa. Naš pogled je tako usmerjen tudi v tujino, saj je slovenski trg vendarle majhen, čeprav mi je Slovenija zelo pri srcu in je ne bi želela zamenjati za nič drugega. Z odprtimi rokami pa so nas sprejeli v Ameriki, kjer bomo konec leta odprli nov trg, ob tem pa smo dobro začeli prodor v Maroku, Izraelu, Indiji in Škotski. Že zdaj smo prisotni na številnih tujih trgih. Povpraševanje namreč raste, čeprav smo sprva dvignili prah v Sloveniji, tujina pa je sledila šele v dveh letih.

Story: Kakšen pa je odnos slovenske javnosti do microbladinga v primerjavi s tujino?

Menim, da se dekleta tu microbladinga lotevajo bolj v luči zaslužka, saj ga želijo dodati že uveljavljenim lepotnim uslugam. S tem seveda ni nič narobe, a je miselnost v tujini drugačna. V tujini veljam za umetnico svoje metode, na Arabskem polotoku sem si ustvarila pravi zvezdniški status. Tam smo deležni velikega spoštovanja, saj moje stranke v tujini želijo mene. Pri nas še vedno obstaja veliko samo- imenovanih strokovnjakinj, ki lahko dekletom z nenatančnim postopkom zagrenijo življenje. Nekatere stranke pridejo k nam s solzami v očeh, z ranami in brazgotinami, zato potrebujemo kar nekaj časa, da nastalo situacijo rešimo.

Story: Na Arabskem polotoku ste si prislužili zvezdniški status. Kakšne so vaše izkušnje v deželah, ki se kulturno kar dosti razlikujejo od naše?

Kuvajt je zame prav posebna izkušnja. Kot prvo so me presunili ljudje, saj sem delala z nesramno bogatimi strankami, kar je prav posebna izkušnja. Med strankami so bile tudi številne princese. Niti predstavljati si ne morete, v kako drugačnem svetu živijo. Nekatere imajo ob sebi dekleta, ki jih tolažijo, večino pa pred vrati čaka voznik v bleščečem jeklenem konjičku. Zanimivo je, da so upoštevale moja mnenja in me spoštovale prav zaradi mojega statusa, zato sem se odlično počutila. Kot stranke so zelo zahtevne, saj sledijo trendom in natančno vedo, kaj hočejo.

Story: Kako pomemben pa je v arabskem svetu zunanji videz, glede na to, da v javnosti le redko srečujemo dekleta, katerih obrazov ne zakrivajo burke?

Seveda so v večini predstavnice nežnejšega spola zakrite. V naše salone tako moški niso imeli vstopa, saj so namenjeni izrecno ženskam, ki so lahko v teh prostorih razkrite. Kljub opravi pa dajejo velik poudarek zunanjemu videzu. To sem opazila v popoldanskem času, ko smo se družile z organizatorji. V ženskih družbah so dekleta odkrita in jasno je, da zelo cenijo zunanji videz.

Story: Microblading je v bistvu vaš mali lepotni otročiček. Kako ocenjujete njegov razvoj skozi leta?

Na začetku je bilo dosti lažje, vsaj sama sem to tako doživljala. Ko sem začela z metodo, smo na trg vstopili tako silovito in pompozno, da se nam je zdelo nemogoče, da odziva ne bi bilo. Na začetku smo napadli trg z vsemi sredstvi in vesela sem, da nam je odlično uspelo. Danes je konkurenca dosti večja, zato želimo vedno najti nekaj novega, dodati dodano vrednost, prav zato je pomen celotnega strokovnega tima še toliko večji.

Story: Kakšen pa je vaš odnos do konkurentov, ki ste jih navdihnili s svojim delom?

Konkurenco jemljem kot velik kompliment, saj to pomeni, da že vsa ta leta delamo prav, plujemo v pravo smer. Kot podjetje nimamo težav, saj sem sama izučila številna dekleta, ki so potem odprla podjetja. Kljub temu jih ne jemljem kot konkurenco, saj menim, da nam v slovenskih merilih ni primerjave. Kar pa se tiče tujine, sem vesela, da konkurenca je, saj nas le še spodbuja, da posegamo višje in višje.

Story: Kaj pa, ko vidite, da so nekateri saloni microblading izkoristili za dobiček in v vaš salon na pomoč prihitijo njihove nesrečne stranke?

Takrat postanem kar malo huda. Ljudje k nam že tako prihajajo s strahom, saj gre vendarle za poseg na obrazu, a tovrstni primeri, kot sem ga bila deležna pred dnevi, na vse skupaj mečejo slabo luč. Metoda dobi negativno prispodobo, kar je nepravično, poleg tega pa ne morem opisati žalosti nesrečnih strank, ki pridejo k nam po pomoč. Včasih nam gre na jok, že če nas frizer napačno postriže, čeprav se zavedamo, da bodo lasje zrasli, tukaj pa moramo biti toliko bolj previdni, zato je izbira pravega strokovnjaka ključna. Obraza ne moremo zakriti.

Story: V vašem poklicu vam psihologija ne sme biti tuja?

Se strinjam, to je moja velika odlika. Številne stranke tako zahtevajo mene, saj ne gre le za delo, temveč tudi odnos. Verjamem, da odlično razumem notranjost ženske, zavedam se, da je prav vsaka zgodba zase. Ravno včeraj sem imela stranko, ki se je za obisk odločala dve leti. To je velik kompliment, saj se zavedaš, kaj vse je preučila in kaj pričakuje. Vesela sem, da je bila na koncu zelo zadovoljna. Spoznam se na manipulacijo v svojem poslu, v smislu, da poznam zahteve in želje strank.

Story: Se je bilo tudi zaradi tega potem lažje odločiti za lastno pot? Številne ženske morajo po razhodu urediti zasebno življenje, vi pa ste se morali soočiti še s poslovnim.

Pred tem nisem na lastni koži občutila ozadja posla. Microblading je moj otrok, zato sem do njega še kako zaščitniška. Prav zato od zaposlenih pričakujem, da razmišljajo kot jaz, čeprav je to nemogoče. Priznati moram, da sem navznoter zelo mirna, saj v našem podjetju vlada odlično vzdušje. Vesela sem tudi, da se je naša vizija zjasnila.

Story: Kaj bi želeli na srce položiti vsem ženskam, ki se po razhodu postavljajo na lastne noge?

Želela bi, da predvsem verjamejo vase. Zaradi marsičesa se tako ne spoštujemo dovolj in gojimo dvome o svojih sposobnostih. Prav zato je pomembna intuicija, ki je pri ženskah odlično razvita. Odgovori so v nas samih, le odkriti jih moramo. Menim, da bi se morali večkrat poslušati, čeprav mi je žal, da sebi nisem prisluhnila prej. Z vsako izkušnjo, najsi bo pozitivna ali negativna, se naučiš nečesa novega. Vsaka stvar se naredi z namenom, prej ali slej to uvidimo.

Nika Arsovski

Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču

Nova Story že v prodaji

Story 33/2017

Story 33/2017, od 10. 08. 2017