Tina Semolič: Brez spolnih igric v Milanu ni ne slave ne denarja

7. 9. 2012 | Vir: Nova
Deli
Tina Semolič: Brez spolnih igric v Milanu ni ne slave ne denarja (foto: Alojz Petrovčič)
Alojz Petrovčič

Svetlolasa lepotica iz Kopra Tina Semolič je nepozaben medijski obraz iz prvega resničnostnega šova pri nas – Big Brotherja. Njena nesporna ženska lepota, glasnost, odkritost in neposrednost, pomešana z duhovitostjo, so jo v tistem obdobju kot raketo izstrelile v slovenski medijski prostor, od katerega pa se je pred leti čez noč poslovila, saj si je želela ustvariti televizijsko voditeljsko kariero v tujini oziroma pri naših sosedih Italijanih.

Tino, ki je prišla na krajši oddih v Koper k družini, smo povabili na pogovor, da nam je iz prve roke brez dlake na jeziku razkrila realnost odhoda iz Milana, pot pa jo je vodila vse do španske Barcelone, kjer je ob sveži ljubezni odkrila tudi povsem nov poslovni izziv.

V marketinških vodah
»Res je, kar nekaj časa je minilo, odkar sem bila nazadnje v svojem domačem Kopru. Priznam, na trenutke sem ga kar pogrešala, a odločila sem se, da bom živela v tujini. Tako se vračam le na res kratke oddihe k staršem, s katerimi sem redno na zvezi prek Skypa ali kako drugače. Teh nekaj dni v Kopru je prav sproščujočih, saj sestri Nini in mami Ljiljani pomagam z marketinškimi nasveti v koprskem družinskem butiku za ženske Elle, ki sem ga z goro nakupov skoraj oropala. Kot prava ženska sem po naravi res strastna nakupovalka in zapravljivka. Ni mi pomoči (smeh),« nam razkrije Tina in nadaljuje: »Po številnih delih na različnih koncih Španije, ki so bila vedno povezana z ljudmi, na primer komuniciranje z javnostjo za različna podjetja, sem nekako v toku časa iskala povsem nov izziv, saj se mi je svet šovbiznisa po milanski izkušnji kar malce zameril. Tako sem trenutno že lep čas v Barceloni, kjer sem zaposlena v oddelku marketinga pri znanem španskem podjetju Opera in Flamenco Barcelona. Naučila sem se španskega jezika, tako da s tem nimam težav, saj ga že tekoče govorim. Opažam, da mi je svet marketinga pisan na kožo, saj v delu uživam, ker ni monotono, je dnevno razgibano, vedno moraš biti poln delavnega elana in misli, ki gledajo korak dlje. Ali se bom ustalila v teh vodah, pa težko potrdim, saj sem ženska, ki vedno išče nove poslovne izzive in priložnosti. (smeh)«

Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"