Uredništvu revije Avto magazin se bo s 1. junijem 2010, kot urednik avtomobilizma, pridružil Tomaž Porekar, legenda slovenskega avtomobilističnega novinarstva.
Pri Avto magazinu pričakujemo, da bomo z okrepljeno ekipo še utrdili svoj vodilni položaj na trgu, tako po kakovosti kot po dosegu. Prizadevali si bomo, da bomo že zdaj največjo slovensko avtomobilistično revijo in spletno stran dvignili na še višjo raven. S tem namenom že zdaj pripravljamo nekaj novih projektov tako v povezavi z revijo kot s spletnim portalom www.avto-magazin.si.
S prihodom Tomaža Porekarja bomo v Avtomagazinovi redakciji imeli člana kar dveh zelo pomembnih evropskih avtomobilističnih žirij – Evropski avto leta (slovenski član žirije je prav Tomaž Porekar) in Autobest (slovenski član žirije je Vinko Kernc, urednik testov pri reviji Avto magazin).
Tomaž Porekar bo Avtomagazinovo redakcijo okrepil predvsem zaradi svojega izjemnega poznavanja slovenskega in tujega avtomobilističnega trga, skrbel pa bo, da bosta tako revija kot spletna stran vsebinsko še bolj bogati, tudi na račun predstavitev najbolj svežih in ekskluzivnih avtomobilskih novosti.
Tomaž Porekar
Tomaž je generacija 1949, torej leto mlajši kot tista slavna generacija, ki jo je opeval Tomaž Domicelj.
Za avtomobile se je zanimal že od rane mladosti, še bolj pa se je zanje ogrel v srednji šoli, tudi tema njegove maturitetne naloge je bila avtomobilska. Pri fiziki je opisal tedaj revolucionarno vzmetenje, Minijev 'hidrolastic'. Pravi, da ga avtomobili najbolj pritegnejo zato, ker je že od nekdaj za vse naprave poskušal ugotoviti, kako delujejo.
Z novinarstvom se ukvarja že od leta 1974. Najprej je, štiri leta, honorarno delal v športnem uredništvu slovenskega dnevnika Delo, kasneje pa je začel delovati na avtomobilskem področju. Najprej je honorarno sodeloval z Motorevijo, glasilom članov AMZS, kjer se je februarja leta 1979 tudi zaposlil, njegov urednik je bil Tom Pleterski.
Leta 1986 so ga v evropsko žirijo za avto leta sprejeli kot predstavnika Jugoslavije (Car of the Year), od leta 1991 je v tej žiriji predstavnik Slovenije in edini predstavnik vseh držav z ozemlja bivše Jugoslavije.
Od leta 1988 se je z avtomobilističnim novinarstvom ukvarjal kot svobodni novinar, avgusta leta 1990 pa je postal glavni urednik revije Avto plus šport, prve zasebne slovenske avtomobilistične revije. Leta 1998 je ustanovil še eno avtomobilistično revijo, revijo Avto. Ta se je v začetku leta 2000 združila z Avto Foto Marketom, kjer je kot glavni urednik deloval več kot deset let. Od leta 2005 je tudi član svetovne žirije za motor leta (International Engine of the Year).
Tomaž je lahko ponosen še na nekaj: pod njegovim urednikovanjem so svoje kariere začeli številni sedanji slovenski avtomobilistični novinarji.
Pravi, da ima veliko srečo, saj je njegov poklic tudi njegovo življenje oziroma avtomobili so njegovo življenje.
Doslej je verjetno preizkusil že več kot 1.500 avtomobilov vseh znamk, število prevoženih kilometrov pa se že približuje dvema milijonoma.
Avto magazin
Revija Avto magazin izhaja že od leta 1966 in je namenjena vsem ljubiteljem avtomobilizma in motociklizma. Z letom 2004 smo vsebine preselili tudi na splet in se s tem še bolj približali slovenski javnosti.
Avto magazin svojim bralcem in spletni skupnosti predstavlja in zanje testira najnovejše avtomobile z domačih in mednarodnih predstavitev. Pomemben del vsebine so tudi primerjalni testi, ekskluzivne foto- in videoreportaže, motociklizem in avto-moto športi.
Novo na Metroplay: ""Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del