Že pet let je na čelu CityParka. Dobro pozna slovenske kupce in ve, kaj želijo. Toni Pugelj največje nakupovalno središče pri nas vodi inovativno, s številnimi dogodki in vedno novimi trendovskimi blagovnimi znamkami.
Je človek, ki se ne zadovolji s povprečjem, vsako leto pa rad prekosi pretekle dosežke. Tudi v zasebnem življenju, kjer so v družini bogatejši za novo hčerko.
Pred dobrim mesecem dni ste dobili že tretjo hčerkico – malo Nežo. Ali imate ob napornem urniku še kaj časa za družino?
Družina bo zame vedno najpomembnejša, zato bom zanjo vselej našel čas. Z mojimi tremi puncami in ženo ni nikoli dolgčas. V prostem času gremo na sprehod, kolesarimo, se igramo, uživamo tudi na skupnih počitnicah. Včasih se na prijetno popoldne odpravimo v CityPark, kjer žena išče kakšno novo obleko, moji majhni zakladki pa mi na igralih in s sladoledom v roki predstavljajo ideje za nove dogodke. In trgovine z igračami, seveda.
Ali se v prostem času tudi sami kdaj sprehodite med nakupovalnimi ulicami?
Verjetno sem eden izmed redkih moških, ki rad nakupuje. Sledim trendom in modnim zapovedim vsake sezone, ki jih nato vključim v svoj osebni slog. Pogosto si privoščim kakšen nov kos oblačila ali modni dodatek.
Veliko potujete. Ali v tujini tudi obiščete kakšen nakupovalni center?
Vsakokrat, ko grem z družino v tujino na počitnice ali pa sam, poslovno, se odpravim tudi v tamkajšnje največje nakupovalne centre in si ogledujem njihove izložbe. S tem dobivam navdih za nove ideje, obenem pa sebi ali svojim puncam še kaj lepega kupim. Veliko tujih nakupovalnih centrov ima dobre ideje, ki bi bile zanimive tudi za slovenski trg.
Ko že omenjate počitnice. Kje jih najraje preživljate in kam se boste odpravili to poletje?
Najraje imam hrvaške otoke in vožnjo s čolnom, z družino pa pogosto obiščemo tudi babico v Istri. Letošnje poletje bomo preživeli v počitniški hišici na Hrvaškem, v srednji Dalmaciji.
Našli ste ravnovesje med družinskim in poslovnim delom svojega življenja. Kaj je vaš moto?
Biti ljubeč oče in mož ter voditi največje nakupovalno središče v državi ni preprosta naloga. Za vsak projekt, ki se ga lotim, imam cilj, da ga tudi izpeljem. Verjamem v drznost, inovativnost, hitrost, nenehne izboljšave in močno energijo. Te lastnosti nas pripeljejo do točke, ko trendom več ne zgolj sledimo, ampak jih soustvarjamo.
Otroci imajo pomembno vlogo tudi v vašem poslovnem življenju. Med 250 dogodki, kolikor ste jih lani organizirali v CityParku, jih je bilo veliko namenjenih prav njim. Prav tako je letos prva specializirana trgovina Lego v državi odprla vrata ravno pri vas.
Dogodki so ključni, saj želimo z njimi pokazati, da nismo samo prostor nakupov, ampak tudi zabave in druženja. Prav tako se z njimi približamo vsem starostnim skupinam. Največji odziv je običajno na dogodke, ki vključujejo popuste ali družabne aktivnosti za otroke.
Veliko dogodkov za otroke je tudi humanitarnih. Za božič osrečite tiste, ki jih Božiček redkeje obišče, s prvim otroškim bazarjem igrač ste starim igračam podarili nov dom, poleti boste tradicionalno dobrodelno obnovili eno osnovno šolo.
Ni lepšega, kot vračati družbi in osrečevati tiste, ki potrebujejo pomoč. Otroci so za nas zelo pomembni. Ob vsaki predaji daril ali samo, ko jih vidim na kakšni od naših številnih delavnic, mi narišejo širok nasmeh na obraz, saj vem, da delamo prav in da delamo dobro.
■ MAJA MUHIČ
Novo na Metroplay: ""Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del