Telekom Slovenije je v sredo, 28. maja, v hengarnici Brooklyn v itakovskem slogu uradno predstavil novosti blagovne znamke Itak.
Z osveženo vizualno podobo Itaka in novo kampanjo so napovedali nove Itak čase, ki Itakovcem ponujajo tudi prenovljene, bolj fleksibilne naročniške pakete Itak, ter novo, tehnološko napredno storitev Itak Plejs. Ta združuje spletno televizijo, internetno multimedijsko shrambo in video na zahtevo, na enem mestu oziroma Plejsu.
Večja fleksibilnost Itak uporabnikov
S prenovljeno ponudbo in novo storitvijo so poskrbeli za večjo fleksibilnost Itak uporabnikov, ki lahko do svojih vsebin sedaj dostopajo vedno in povsod, v duhu novega slogana – Tvoj čas, tvoja pravila. Dogodek je z Itak manifestom in dvigom zastave, ki je simbolično naznanil nove čase in nova pravila, otvorila glasnica Itak generacije, Ula Furlan:
"Tukaj ne stojim zato, ker bi bila več kot kdorkoli drug. Tukaj stojim kot predstavnica Itak generacije, zato, ker verjamem. Verjamem v svet, kjer zmaga moč argumentov. V svet, kjer je vsak glas lahko uslišan in ne utišan. V svet, kjer ti sodijo samo tisti, ki so kdaj hodili v tvojih čevljih. V svet, kjer nas je več takih, ki vidimo rešitve, kot takih, ki vidijo probleme. Kjer zmaga strast do ustvarjanja in ne strast do zaviranja. Kjer se besedi ljubezen ne posmehujemo, ampak jo živimo. V svet, kjer prihodnost pripada tistim, ki si upajo. Nam. Itak generaciji. Zapomnite si: to je naš čas in to so naša pravila! Ustvarjamo jih sami, sledite jim!"
Tvoj čas, tvoja pravila
V duhu novih Itak časov je Telekom Slovenije za blagovno znamko Itak pripravili kampanjo, ki navdihuje in pooblašča mlade, da pogumno prevzamejo odgovornost za svojo prihodnost. Prvi znanilec je novi TV spot, ki ga je režiral priznani režiser Thor Saevarsson, scenarij za spot pa je napisal kreativni direktor Aljoša Bagola.