Ob 11. rojstnem dnevu revije Story smo se pogovarjali z odgovorno urednico Lidijo Petek Malus, ki nam je med drugim zaupala tudi to, kdo je ob tej priložnosti reviji namenil najbolj prisrčno čestitko in česa slovenski estradniki skoraj nikoli ne dovolijo.
Kakšno poslastico ste za svoje zveste bralce pripravili v rojstnodnevni številki revije Story?
Imamo intervju z Niko Urbas Ambrožič, modno oblikovalko, medijsko osebnostjo in vplivnico. Srca bralcev, gledalcev in sledilcev na socialnih omrežjih je osvojila s svojo prefinjenostjo, ženstvenim slogom in sočnimi 'nikizmi'. Naša Saša jo je fotografirala v tovarni Alpina (Nika je nov obraz znamke Petra Kozine) in nastale so super fotografije. Ekskluzivno smo se pred začetkom sezone pogovarjali z Ilko Štuhec, ki se po poškodbi vrača na bele strmine s prenovljeno ekipo. Naša Helena jo je fotografirala na slovenski obali. Pišemo o 85. rojstnem dnevu Brigitte Bardot ... Poleg dobre vsebine smo za bralke in bralce ob praznovanju pripravili 50 kart za ogled novega filma, to bo Story premiera, Kam si izginila, Bernadette, podarjamo gledališke karte za ogled drame Tih vdih, knjižne nagrade ter cel šopek lepotnih nagrad.
Kako se odločate komu namenite mesto na naslovnici in kaj je pravzaprav merilo, da je nekdo na naslovnici revije Story?
Prvo pravilo je, da sodi v našo ciljno skupino (se pravi, da zanima naše bralke in bralce), drugo, da si to zasluži, tretje pa, da imamo zanimivo in fotografsko popolno fotografijo.
V reviji lahko zasledimo resne intervjuje, kraljeve novice, novice iz sveta glasbe in slavnih, knjižne novosti, skratka branje, ki vsekakor nikoli ne razočara. Od kje pridejo ideje za vsebino in kako se odločate kaj na koncu uvrstite v Story?
Revijo Story delajo izkušeni novinarji in fotografi, tako da idej ne zmanjka. Nekaj imamo stalnih rubrik, ki jih urejajo naši novinarji, za ekskluzivne zgodbe, ki jih vseskozi 'lovimo', pa se velikokrat odločimo skupaj. Ampak za res dobro zgodbo se mora poklopiti nekaj stvari; da imaš zgodbo, ki je drugi (še) nimajo, da si neprestano na preži, kaj se dogaja v našem medijskem svetu, da imaš dobre povezave z ljudmi ...
V teh dneh ste imeli polne roke dela s pripravami rojstnodnevne revije Story. Nam lahko zaupate kakšno zakulisno anekdoto s slovenskimi estradniki, ki se je pripetila med intervjuji/slikanjem/čestitanjem?
Ni anekdota, je pa simpatična čestitka, ki se rima, dobili smo jo od Ane Marie Mitič, komičarke. Več si ne bi mogli želeti za 11. rojstni dan:
Dragi Story,
Ob rojstnem dnevu ti želim, da bi bile vse zvezde pred pogovori s teboj čim manj obremenjene;
Da bi bile police v trafikah s teboj vedno dobro založene,
Objave vedno sveže, ne kot kumarice vložene,
Fotografije in novice na straneh lepe kot nove ploščice položene.
Da bi zgodbe čim večkrat bile sreči in ljubezni posvečene,
Od muhastih starlet žaljivke neizrečene,
Da bi te še naprej z veseljem brali fantje, moški, dedci, punce, matere in žene;
Predvsem pa: da bodo na srečanjih mize vedno dobro obložene!
So slovenski estradniki muhasti? Jih je težko prepričati v intervjuje?
Ne, niso muhasti, navajeni so, da so medijsko zanimivi, še posebej, če so v danem trenutku na tak ali drugačen način izpostavljeni. Druga stvar pa je, ko si revija Story želi, da bi prišli in fotografirali medijsko osebo pri njih doma, takrat pa ne, da so muhasti, ampak večina njih (zaenkrat) reče odločni ne.
Kaj za vas, kot urednico revije, ki je na medijskem trgu prisotna že dolgih 11. let, predstavlja največji izziv?
Zagotovo, kako najti, narediti in objaviti popolno zgodbo. Tako, da bo bralce pritegnila, da se bodo ob njej zamislili, se nasmejali, naježili ...
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču