Urša Drofenik: Oblikuje za debeluške!

21. 1. 2013 | Vir: Lea
Deli

Modna oblikovalka Urša Drofenik se je v začetku leta 2013 posvetila pravim ženskam. Kar prek družbenega omrežja Facebook je organizirala casting za močnejše ženske ter posebej za njih oblikovala večerna oblačila in tako dokazala, da ženska lepota nima številke.

Modna revija je potekala v Grand Hotelu Sava Superior v Rogaški Slatini, kjer Urša že tradicionalno ob začetku leta svojo kolekcijo predstavi bogatim ruskim gostom.

"Ruski gosti so mi ob modni reviji v prejšnjih letih povedali, da so moje kreacije čudovite, da se z veseljem vračajo k meni, a da si želijo videti moje kreacije na pravih ženskih oblinah," je povedala Urša. "Seveda nismo oklevali ter takoj prek Facebookove strani organizirali kasting. Izbrali smo deset različnih postav in konfekcijskih številk, vse do številke 46."

Ni se jim treba skrivati!
Ženske, ki so tokrat prvič stopile v čevlje manekenk, so nosile večerne obleke od črno-zlate, srebrno-sive, pariško modre, sončno rumene do kovinsko rdeče. S tem je Urša želela pokazati, da pravim ženskam ni treba nositi le črne barve in se skrivati v preširokih oblačilih.

"Ženskam, ki nosijo večje konfekcijske številke, svetujem, da so samozavestne v svoji koži ter poudarijo tisto, kar je na njih lepo, ter izbirajo očiščene linije. Vse smo unikatne in edinstvene. Tega se moramo zavedati in poudariti," svetuje Urša.

Moškemu, ki mu vera to prepoveduje, v bolnišnici obrili brado. Družina prizadeta

Brez pomerjanja
Vse obleke so bile narejene brez poskusnega pomerjanja, saj Uršine obleke slovijo po korzetnem zavezovanju, obleka se zaradi tega popolnoma zlije z ženskim telesom in oblinami.

Med gosti smo opazili tudi predstavnike največje modne televizije, ki so bili navzoči s svojimi izdelki. Na vprašanje, ali se morda obeta sodelovanje z eno naših najboljših slovenskih modnih oblikovalk večerne toalete, je Urša skrivnostno odgovorila: "Veseli me, da so tudi modne televizije spoznale, da ženska lepota nima številke."

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"