Če so bili na začetku razvoja televizije napovedovalci in novinarju na nacionalnih televizijah zakriti od nog do glave, je danes – predvsem na komercialnih televizijah – precej drugače.
Kot kaže, se pri tem Pop TV precej spogleduje tako z ameriškimi kot tudi z italijanskimi televizijami, kjer jim – malo za šalo, malo zares – pri voditeljicah skoraj v vsaki oddaji resnično zmanjka blaga za obleke. Globoki dekolteji, kratka krilca, seksi oblekice in visoke petke so le delček vsega, kar lahko danes vidimo v sklopu informativnih oddaj, v tujini pa so še bolj znane napovedovalke vremena, ki na sebi nimajo skoraj nič, tako da na koncu gledalci niti ne vedo, kakšno bo vreme jutri. Kaj pa pri nas?
"Pri novinarjih, voditeljih vremena, športa in rubrike POP IN se držimo mnogo manj formalnega sloga. Zanje odpadejo strogo formalna načela, pri čemer se seveda ohranja rdeča nit elegance. Tako boste na omenjenih voditeljih opazili t. i. slog sproščene poslovne obleke oz. sproščene elegantne obleke," nam je že pred kratkim odgovorila Barbara Žgalin, stilistka dnevnoinformativnih programov na Pro Plusu.
Komercialne televizije, kjer štejejo prav vsakega gledalca, tako večkrat na račun zapeljivih voditeljic pridobijo kakšnega gledalca več, ki novice vedno bolj spremlja z očmi in mnogo manj z ušesi.
Foto: POP TV