V dneh, ko se je pomlad šele dobro prebujala, se je ekipa Playboya z znano slovensko manekenko Zlato Okugić, ki koraka tudi po svetovnih modnih brveh, iz domačega Portoroža podala k našim zahodnim sosedom, v Furlanijo - Julijsko krajino.
Njen čudoviti obraz, ki je že prepričal vrhunske modne znamke Krizia, Versace, Goldwell in Antonio Fusco, in njeno ženstveno telo pa boste zdaj lahko v vsej čarobnosti občudovali tudi vi, saj bo Zlata Okugić krasila naslovnico naslednje številke revije Playboy, ki bo izšla v petek, 14. maja.
Šestindvajsetletna portoroška lepotica večino časa posveča študiju na pravni fakulteti. Za njo je pet let dela na modnih brveh v tujini, kjer je bila zaželena pri izbranih znamkah v modnih prestolnicah, a njeni projekti bodo v prihodnje skrbno izbrani, za zdaj pa omejeni le na manjše kampanje v Sloveniji.
Mednje zagotovo sodi Philips Fashion Week, ki ga izborno dvakrat na leto pripravi ekipa slovenske Elle. Na zadnjem največjem in najpomembnejšem modnem tednu je bila lepotica med najbolj opaženimi modeli.
Odvrgla krpice in zablestela
"Z Zlato smo se dolgo pogovarjali in usklajevali, saj smo želeli, da je res vse popolno, da je tako cenjena lepotica predstavljena v vseh svojih čarih," je povedal fotograf Aleš Bravničar, ki je tudi čare Furlanije - Julijske krajine skrival za prav takšno priložnost. In so šli – tri dni jim je sicer nagajalo deževno vreme, ko pa so končno posijali sončni žarki, je Zlata odvrgla krpice in zablestela.
V iskanju čudovitih kotičkov je ekipi pomagal lokalni poznavalec, sicer pa motorist Carlo (za slikanje je celo posodil svojega harleyja-davidsona), ki jih je med drugim vodil tudi do prelepe skrite plaže na severu Jadranskega morja. Toda pot do tja je vodila skozi močvirje, kjer so jih zavohale jate komarjev in jih napadle z vseh koncev.
"Povsod smo bili popikani," z nasmehom pove Zlata. K sreči drugih neprijetnih presenečenj Furlanija - Julijska krajina za prelepo Zlato ni skrivala. A kaj dosti profesionalne manekenke, ki smo jo nedavno spremljali v kampanji za modno znamko Mura, niti ne more zmotiti pri opravljanju njenega dela.
Piktorial je nastal v sodelovanju z vrhunsko indijsko restavracija Namasté, ki slovi po pristnem indijskem in je jamstvo za pristno vzdušje (www.restavracija-namaste.si).
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču