Znani Slovenci so aktivni tudi v mrazu

Znani  Slovenci so aktivni tudi v mrazu (foto: osebni arhiv) osebni arhiv
Vir: Lady
2. 12. 2016

Jesen je že dodobra potrkala na vrata in tudi vreme je vse prej kot prijetno. Sploh glede na to, da se že zelo zgodaj začne temniti, pogosto dežuje in je vsak dan hladneje, se marsikdo raje kot v naravo odpravi športno udejstvovat v dvorano fitnes centrov, kjer za svoje telo poskrbi na tamkajšnjih telovadnih napravah ali se udeleži vodenih vadb. Pri znanih Slovencih smo preverili, na katero vrsto telovadbe prisegajo in s čim si ohranjajo močan imunski sistem.

Nina Ivanič, igralka

Kolikor mi čas dopušča, se z rekreacijo ukvarjam celo leto. V jeseni imam ponavadi veliko vaj v teatru ter snemanja, tako da je časa za šport bolj malo. Kljub temu se pogosto odpravim na tek v naravo, na daljši sprehod, na Šmarno goro, zadnja leta z možem hodiva tudi v hribe. Prisegam na naravo, saj je s količino kisika, miru in lepote neprimerljiva z rekreacijo v zaprtih prostorih. Seveda pa hodim tudi redno v savno. Dolga leta sem bila dokaj redna udeleženka dvoranskih športov, kot je body pump, body attack ... Ker imam zaradi snemanj zelo raznolik urnik in lovim proste trenutke, dvoranskih športov ne obiskujem več. Kar se tiče prehrane, jem, kadar sem lačna, ne glede na uro. Skušam jesti raznoliko, doma pridelano hrano iz našega okolja in tisto, kar v določenem letnem času raste. Izogibam se predelane, vnaprej pripravljene hrane, konzervansov in ojačevalcev okusa. Rada imam sveže in enostavne jedi.

Denis Porčić Chorchyp, borec & raper

Čeprav se jeseni ohladi, svojih vadb ne prenesem v celoti v dvorano, še vedno ostane tek v naravi, ko odpadlo listje lepo šumi pod nogami. Vaje za moč pa v tem času prenesem v telovadnico. Glede prehrane je čisto enostavno, jem vse, kar ponuja takratni letni čas, jeseni in pozimi pazim predvsem na zadosten vnos beljakovin ter na razmerje hidratov in maščob. Povečam tudi vnos vitaminov in mineralov, v hladnih in mrzlih mesecih pa pijem toplejšo vodo, saj energija za segrevanje telesa pade in na ta način privarčujem z njo.

Ines Erbus, pevka

Prisegam na zunanjo vadbo, če je seveda dovolj toplo. Že sam sprehod v lepem vremenu je veliko boljši kot telovadba za stenami. V preteklosti sem se v hladnejših letnih časih rekreirala v fitnesu. Zelo rada imam plavanje, ki mi v jesenskem času ne diši preveč, saj ne maram vonja po kloru in uporabe javnih bazenov. Prehrano sem v kratkem čisto spremenila, saj poskušam z njo pozdraviti svoje zdravstvene težave, saj imam avtoimuno bolezen 'Vaskulitis IgA', ki spada pod revmatska obolenja. Glede na to, da se da velika večina bolezni pozdraviti s prehrano, sem se odločila za temeljito spremembo. Trenutno se prehranjujem po načelu makrobiotike. Uživam samo bioriž, žitarice, zelenjavo, sadje, ribe, oreščke ...

Gregor Trebušak, voditelj Sveta na Kanalu A

Sam pri sebi sem opazil, da mi malo zmanjkuje energije, pa da nisem ravno najbolj fit. In da pri hokeju na rekreaciji ne dohitevam ostalih fantov. Rešitev je bila enostavna. Več aktivnosti. Zato hodim v Mengeš zjutraj v telovadnico pa še na squash in hokej.

Kataya, pevka

Za zdravje skrbim celo leto, ne samo jeseni. Jem veliko zelenjave z domačega vrta, biosadje, kozje izdelke, ne pijem navadnega mleka ter se prehranjujem večinoma bazično. To pomeni, da ne jem paradižnika, agrumov ter mesa. Pojem veliko rib, oreščkov ter pijem sodo bikarbono. Redno jemljem še vitamine in spijem do štiri litre vode na dan. Telovadim redno, zunaj ali v fitnesu. Če mi 'zapaše' svež zrak, se odpravim na tek v naravo ne glede na letni čas. Včasih si pripnem na noge tudi uteži, ker imam rada tovrstno vadbo. Zato s fantom hodiva tudi v fitnes, kjer veliko delava z utežmi. Tam izvajam predvsem vaje za trebuh in zadnjico.

Barbara Majič