Eden izmed najbolj vročih didžejev ta hip, nizozemski DJ Chuckie, čigar pravo ime je Clyde Sergio Narain, se je kot didžej prvič preizkusil pri rosnih 13 letih. Njegova strast do hiphopa in elektronske glasbe ga je izstrelila med elektronske zvezde, saj se danes že lahko pohvali s številnimi uspešnicami.
Njegove energične veščine za mešalno mizo, zmožnost, da lahkotno prehaja med različnimi glasbenimi slogi, ter odnos, ki ga ima z občinstvom, so pripomogli, da je postal eden izmed najbolj iskanih didžejev na svetu, znan pa je tudi pod imenom Dirty Dutch. »S tem imenom sem se začel pojavljati leta 2004, predstavlja pa ulično kulturo na Nizozemskem, vsaj kot jo vidim jaz. Želel sem združiti utrip ulice z glasbo,« je povedal Chuckie, ki je mednarodno slavo dosegel z uspešnico ‘Let The Bass Kick’. »Sprejeta je bila zelo dobro, nato sem jo združil s pesmijo dueta LMFAO. Od takrat je šlo vse samo še navzgor. Zatem mi je začel telefon nenehno zvoniti, klicati so me začeli P. Diddy, Jermaine Dupri ... Zame so se začele zanimati tudi glasbene založbe. Začel sem delati veliko stvari za Davida Guetto, pozneje me je poklicala tudi založba Michaela Jacksona pa Rihanne in Enriqueja Iglesiasa,« je dodal Chuckie, ki je poleg tega, da nastopa po vsem svetu, tudi resident DJ v New Yorku, Las Vegasu in Miamiju.
Med nastopom vedno skoči med občinstvo
Glasbenik, ki ga je priznana revija Rolling Stone uvrstila med deset najbolj vplivnih dance producentov na svetu, je znan tudi po svojih nastopih, ki so vedno nekaj posebnega. Pri vrtenju glasbe uporablja aplikacijo Noisepad za tablični računalnik, ki jo je šest mesecev razvijal sam, znan pa je tudi po skokih med občinstvo (originalno 'stage diving').
»Veliko ljudi je videlo moje videe, ko skačem med občinstvo. Ko vrtim glasbo, se rad zabavam. Prava skrivnost je v tem, da bom zagotovo skočil med občinstvo, če mi daste dovolj piti. Zato mi tudi v Ljubljani zagotovite dovolj pijače! (smeh) Mimogrede, slišal sem, da znajo Slovenci piti kot nori. Bomo videli!« je še v smehu povedal DJ Chuckie.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"