Do laskavega naziva 'najlepša na svetu' prišli po znanstveni poti

Do laskavega naziva 'najlepša na svetu' prišli po znanstveni poti (foto: Profimedia) Profimedia
Vir: Story
9. 11. 2019

Zrcalce, zrcalce … Lepotice vsega sveta seveda samo čakajo na to, katero bodo proglasili za najlepšo. Tokrat je ta čast pripadla eni najbolj zaželenih manekenk ta hip, Belli Hadid …

Ta laskavi naziv pa ni kar tako, saj so do njega prišli po znanstveni poti. Strokovnjaki so namreč upoštevali teorijo zlatega reza. In kaj je pravzaprav zlati rez po latinsko Sectio aurea?Je razmerje, ki ga lahko ponazorimo z razdelitvijo daljice na dva neenaka dela tako, da je razmerje celotne dolžine daljice proti večjemu enako razmerju večjega proti manjšemu. V nadaljnji analizi so preučevali velikost in položaj ustnic, nosu, brade, ličnic in čeljusti.

Z natančnim izračunom so tako prišli do zaključka, da je prav Bella Hadid (23) tista, ki ima skorajda popolne proporce obraza. Dosegla je namreč 94,35 odstotka in se tako znašla na prvem mestu pred Beyoncé (38) z 92,44 odstotka. Tako se je Bella s svojim videzom najbolj približala standardom, ki so jo v tej kategoriji ustoličili že stari Grki. Najbolj blizu ideala je njena brada, 99,7 odstotka. Pri vrhu lestvice najlepših so se znašle še Ariana Grande (26), Scarlett Johansson (34) in Natalie Portman (38). "Bella je nova generacija super manekenk in njena simetrija obraza je popolna. Zagotovo bo dominirala na sceni še naslednja desetletja," je še dejal znanstvenik dr. Julian De Silva in dodal, da je na njenem obrazu najmanj simetrije na področju obrvi.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Nova Story že v prodaji

Story

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri