Znanstvenofantastični film Prihod (Arrival) je upravičil napovedi, da gre za enega od največjih filmov lanskega leta. V prvem koncu tedna je tako zaslužil kar neverjetnih 24 milijonov ameriških dolarjev.
Film je delo režiserja Denisa Villeneuva, ki ga poznamo po uspešnicah Ugrabljeni in Sicario: Onkraj zakona. Glavni vlogi v njegovem novem filmu sta odigrala petkratna nominiranka za oskarja Amy Adams in dvakratni nominiranec za oskarja Jeremy Renner, ki je med drugim zaupal, zakaj režiserjem rad povzroča težave.
Story: Kako je bilo igrati s kostumom hazmat, težko?
Ne, ne, če pomislim, da sem v filmu The Hurt Locker imel na sebi opremo, težko 45 kilogramov, se mi je zdelo, da imam tukaj le del plastike. Čudno je bilo le to, da je bilo notri vlažno, saj kostum ni dihal. Počutil sem se, kot da imam na sebi plastično vrečko. Nisem niti dobro videl kamere, saj je bilo vse megleno.
Story: Je to vplivalo na vašo igro?
Ne, saj je to del posla, ki ga moraš vzeti v zakup. Tega sicer nisi navajen, ampak to moraš sprejeti.
Story: Kako ste se pripravljali na vlogo Iana Donnellyja?
Neki moški je napisal knjigo izrekov, ki smo jo uporabili pri pisanju scenarija. Poleg tega smo sodelovali s fiziki in matematiki, saj smo želeli te informacije na najboljši način predstaviti gledalcem. Ampak najprej sem moral vlogo razumeti, saj to zahteva moj lik. Nato pa je prišlo vprašanje, kako to pojasniti gledalcem na najbolj verodostojen način.
Story: Kdaj ste prvič videli vesoljca?
Kdaj sem ga videl prvič? Ne vem. Mogoče je bilo na sceni, mogoče v garderobi, ne spomnim se točno kdaj.
Story: Radi gledate znanstveno fantastiko?
Temu raje rečem znanstvena ne fantastika. Obstajata neka realnost in verjetnost, ki ima smisel, in to mi je všeč. Ta žanr mi je všeč, še posebej, če je na podlagi človeških čustev. S tem se lahko poistovetim, ker še vedno igram človeško bitje, in to mi je najpomembnejše.
Story: Kako je bilo sodelovati z Denisom?
Z Denisom zlahka sodelujem. Ko sem videl njegov prvi film, sem rekel: 'O, to pa je režiser!' Stekel sem iz kinodvorane, skočil v avto, smrkal in se odpeljal domov. Ta film me je dobil čisto nepripravljenega. Je mešanica Stevena Spielberga in Stanleyja Kubricka. Čudovita mešanica vizualne in čustvene inteligence, razume, od kod prihaja zgodba. Če bi režiral telefonski imenik, sem zraven! Lahko sem črka A.
Story: Kaj potrebujete od režiserja?
Nič! Samo bodi dober režiser. Režiserjem rad povzročam težave, sploh dobre težave med montažo. To pomeni, da tako odlično posnamem prizore, da potem ne vedo, kateri kader bi uporabili, in se sprašujejo: Renner, zakaj nam daješ toliko možnosti?!
Story: In zakaj je tako, zakaj jim radi povzročate težave?
Sem najstarejši od sedmih otrok, in to mi je v navadi. Zdaj pa je to moj posel in moja pravica - povzročati težave. Ampak saj to niso slabe težave, lahko so tudi dobre, kajne?
Story: Bi tudi sami želeli videti svoje življenje od začetka do konca, kot predlaga film?
Ne bi rad preveč govoril o koncu filma, ker bom pokvaril užitek. Ampak moj odgovor je ne. Če bi imel kristalno kroglo in bi lahko pogledal, kaj se bo zgodilo jutri, v torek ali pa čez 13 let ... tega ne bi želel vedeti. To vzame vso čarobnost in nepričakovanost, ki ju prinaša življenje.
Story: Vaš naslednji film je Wind River, delo scenarista in režiserja Taylorja Sheridana, ki je napisal scenarij tudi za Denisov film Sicario.
Ja, Denis me je tudi pomagal prepričati, da posnamem ta film. Je čudovit, krajši film, za kakršnega sem mislil, da bo tudi Arrival. Zelo dobro je napisan, več pa bom povedal, ko bo prišel v kina. Sicer pa se poleg filma ukvarjam še z glasbo in sem oče. Očetovstvo je na prvem mestu. To mi pomaga, da me ne skrbi, kakšni bodo filmi.
Story: Katere filme pa boste najprej pokazali hčerki?
Nobenih! Zagotovo me bo kaj vprašala, ampak ima šele tri leta in pol. Ve le, da je moški na njeni pižami kot očka! Ima pižamo Avengersov, ki ji jo je nekdo podaril. Čeprav je bila z mano na številnih snemanjih, pa ji ni treba videti nobenega mojega filma.
Prevedla Barbara Majič
Fotografije Profimedia
Novo na Metroplay: Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec