D.H. | 9. 3. 2021, 11:45

Kako bosta Harry in Meghan odslej služila svoj vsakdanji kruh

profimedia

Brez skrbi, ne bo jima težko. Čeprav je Meghan v intervjuju z Oprah dejala, da je za vstop v kraljevo družino žrtvovala svojo igralsko kariero, jima s Harryjema zdaj, ko sta dokončno in popolnoma odklopljena od kraljeve finančne podpore, ostane še kar nekaj potencialno zelo zajetnih virov dobička.

Salman Haqqi, profesionalni finančni strokovnjak za platformo money.co.uk pravi, da bosta Harry in Meghan sedaj optimizirala svoj zvezdniški status in se usmerila v komercialne zaslužke tam, kjer se jim obetajo že lep čas. Izpostavljajo se predvsem naslednje najbolj verjetno možnosti.

Družbeni mediji

Parček ima na njunem skupnem profilu @sussexroyal preko 10,3 milijone sledilcev, kar pomeni, da lahko v sodelovanjih s tržnimi znamkami zaslužita celo do 30.000 EUR na sponzorsko objavo. Imata tudi svoje osebne, ločene profile na platformah družbenih medijev, tako da je skupna količina sledilcev vsekakor astronomska.

Trenutno se tega vira zaslužka še nista poslužila. Njune objave za enkrat ostajajo osebne narave, vodijo pa jih uredniki njunih profilov.

Ob tem se seveda nudi primerjava z družino Kardashian in njihovimi zaslužki preko družbenih medijev. Kylie Jenner ima neverjetnih 216 milijonov sledilcev na Instagramu in menda z vsako sponzorsko objavo zasluži okoli 700.000 EUR.

Komercialna partnerstva

Z izstopom iz kraljeve družine imata Harry in Meghan možnost sodelovanja z različnimi tržnimi znamkami v popolnoma ekskluzivnih dogovorih. Komercialna partnerstva lahko vodijo drugačno zgodbo kot sodelovanja s tržnimi znamkami na družbenih medijih, saj si prek teh lahko ustvarita dolgoročna in zelo profitabilna partnerstva.

Za primer se tu ponuja sodelovanje Michaela Jordana s podjetjem Nike. To komercialno partnerstvo se je začelo že davnega leta 1984, v tem času pa je Jordanu prineslo kar 1,3 milijarde dolarjev dodatnega zaslužka. Nike Jordan športni copati so še danes med najbolje prodajanimi v ponudbi znamke Nike.

Knjige

Zanimanje javnosti za zgodbe iz ozadja njunega življenja in umika iz kraljeve družine je očitno ogromno. Ko je Meghan za New York Times pred časom napisala članek, ga je delilo tisoče novinarjev in prebralo milijone ljudi na vseh koncih sveta. Knjiga, ki bi bralce popeljala še globlje v ozadje njunega življenja in stikov s kraljevo družino, bi skorajda zagotovo postala svetovna uspešnica.

Podobno pot sta leta 2017 ubrala Barack in Michelle Obama, ko sta podpisala pogodbo za knjigo z založnikom Penguin Random House. Do danes je prodaja te knjige ustvarila že preko 60 milijonov dolarjev dobička.

TV in film

Sodelovanje s platformo Netflix je že potrjeno in govorice pravijo, da je ta pogodba težka nekje med 100 in 150 milijoni dolarjev. Za Harryja in Meghan sta televizija in film zelo smiseln medij, zato odločitev za intervju z Oprah, ni bila presenetljiva. Po podatkih podjetja Forbes naj bi medijska mreža ITV za pravice predvajanja intervjuja plačala več kot milijon funtov (1,2 milijona evrov).

Osebne poslovne poti

Enostavno lahko Harry in Meghan začneta ustvarjati tudi čisto svojo poslovno zgodbo. Meghan je velika ljubiteljica joge in 4,75 trilijone dolarjev težka wellness industrija ji vsekakor ponuja številne priložnosti. Tudi Harry bi se lahko pridružil – je vendarle vestni praktikant meditiranja.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord