Hrvaški glasbenik se je le dan po rojstnem dnevu znašel v Ljubljani, kjer se je predstavil kot nov slavni obraz pod blagovno znamko Mihoya uspešnega litijskega čevljarja Mitje Hojaka.
Ker je predstavitev v ljubljanskem Emporiumu potekala že v dopoldanskih urah, je bil glasbenik zaradi nočnega proslavljanja svojega rojstnega dne videti nekoliko utrujen, a deloval je tako kot vedno – skrajno profesionalno.
“Resnično sem zelo vesel. Dobil sem najbolj unikatno darilo. Mitja Hojak je človek, ki mora s svojim delom čim prej v svet. Sam sem se v čevlje zagledal na prvi pogled, ko jih je na mojem koncertu v Cankarjevem domu nosil njegov prijatelj. Kot iz topa sem izstrelil: Želim spoznati tega človeka. In tako se je začelo sodelovanje,” je ob prejemu svojega unikatnega para čevljev povedal Massimo.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču