Slovenka, ki se je poročila z enim najpremožnejših Američanov, Donaldom Trumpom, se je lotila novega projekta. Za veliko televizijsko trgovsko verigo (podobno kot je pri nas Top Shop) bo oblikovala vsem dostopen nakit in ure.
Navdih je vzela iz umetnosti, arhitekture, oblikovanja in mode izbranih treh mest, izdelki pa bodo na voljo prek televizijske verige QVC in na njihovi internetni različici od 30. aprila dalje.
Melania je še posebno ponosna na to, da bodo kosi nakita in ur dostopni milijonom žensk, saj bodo cenovno zelo ugodni. Njihova cena se bo namreč gibala med 30 in 200 ameriških dolarjev, a vseeno naj bi bili videti zelo prestižno in bleščeče, saj bodo v večini navzoči 'evropski kristalčki', kot jih poimenuje Melania, gre pa najverjetneje za tudi pri nas tako oboževane kristalčke swarowski.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču