Hollywoodska igralka Natalie Portman ne skriva več, da v Parizu zdaj živi sama in da se ločuje.
Nobena skrivnost ni, da sta imela slavna igralka Natalie Portman in njen mož, koreograf Benjamin Millepied, lansko poletje velike težave v zakonu. Razlog je bila njegova afera s 25-letno podnebno aktivistko Camille Étienne, ki je prišla na dan v javnosti, a se nihče od zakoncev o tem ni javno izrekel. Nato so se pojavile govorice, da se je izselil iz njunega stanovanja v Parizu, a so ju konec poletja spet videli skupaj na intimni večerji.
Znano je le, da Natalie Portman od takrat na vse filmske dogodke in promocije prihaja brez njega. Tako je bilo tudi na nedavnih zlatih globusih, kamor je prišla sama v glamurozni Diorjevi obleki, brez poročnega prstana na roki in z velikim nasmehom na obrazu. Igralka je bila nominirana za vlogo v Netflixovem filmu "May December", kar je njena peta nominacija za to prestižno nagrado, osvojila pa je dve.
View this post on Instagram
Po podelitvi zlatih globusov je bil v časopisu The Wall Street Journal objavljen njen veliki intervju, ki ga je novinar opravil na njenem domu v Parizu, z igralko pa se je pogovarjal predvsem o njenem delu in preobrazbah, skozi katere je šla za različnimi vlogami. Dodal pa je, da igralka živi v Parizu s svojima otrokoma, sinom Alephom (12) in hčerko Amalio (6), pri čemer ni omenil moža, s katerim sta bila 11 let v zakonu.
Par se je spoznal leta 2009 na snemanju njenega z oskarjem nagrajenega filma Črni labod, za katerega je bil koreograf. Leto pozneje sta se zaročila, leta 2012 pa tudi poročila. No, kot zdaj kaže, je igralka na tihem dala vedeti, da koreograf ni več del njenega življenja, poročni prstan pa je snela junija lani, ko je njegova afera prišla v javnost, a je nikoli ni prav zares komentirala.
View this post on Instagram
Portmanova je svojo igralsko kariero začela pri dvanajstih letih, ko je zaigrala v vlogi mlade varovanke morilca v akcijskem filmu Léon: The Professional (1994). Med srednjo šolo je leta 1998 debitirala na Broadwayu v produkciji The Diary of a Young Girl in pridobila mednarodno priznanje z vlogo Padmé Amidala v Vojni zvezd: Epizoda I – Fantomska grožnja (1999). Od leta 1999 do 2003 je Portmanova obiskovala univerzo Harvard in diplomirala iz psihologije. Zmanjšala je število igralskih vlog, vendar je še naprej igrala v trilogiji predzgodbe Vojne zvezd (2002, 2005) in leta 2001 v oživitvi igre Antona Čehova Galeb v The Public Theatre.
Leta 2004 je bila Portmanova nominirana za oskarja za najboljšo stransko igralko in osvojila zlati globus za vlogo skrivnostne striptizete v romantični drami Closer. Portmanova je kariero nadgradila z glavnimi vlogami Evey Hammond v V for Vendetta (2005), Anne Boleyn v The Other Boleyn Girl (2008) in težavne balerine v psihološkem trilerju Črni labod (2010), za katerega je prejela Nagrado oskar akademije za najboljšo igralko.
Igrala je v romantični komediji No Strings Attached (2011) in upodobila Jacqueline Kennedy v biografskem filmu Jackie (2016), ki ji je prinesel tretjo nominacijo za oskarja. Portmanova je nastopila tudi kot Jane Foster v superjunaških filmih Marvel Cinematic Universe Thor (2011), Thor: The Dark World (2013) in Thor: Love and Thunder (2022), ki so jo uveljavili kot eno najbolje plačanih igralk na svetu. Portmanova je leta 2021 soustanovila produkcijsko podjetje MountainA in producirala dramo May December (2023) ter v njej igrala glavno vlogo.
Preberite še: Toliko kilogramov ima danes Severina in vse to poje v enem dnevu, da je videti takole odlično
Mateja Svet zdaj povedala tisto, kar so mnogi že dolgo želeli slišati od nje
Bonus video: V najnovejšem podkastu 1, 2, 3 …bis! se Tilen Artač s svojima sogovornikoma pogovarja o fascinantnem svetu zvoka. Boljšega gosta za to temo, kot je Franc Kuzma - svetovno priznani strokovnjak na področju gramofonov in zvočne reprodukcije – si ne bi mogel želeti. Zraven je povabil zagrizenega avdiofila Aleša Kacjana, ki je bil 40 let prvi flavtist Orkestra Slovenske filharmonije.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del