Malo manj kot leto dni, kolikor je minilo od umika z malih zaslonov, je bilo dovolj, da je Oprah Winfrey dojela, da je kariera voditeljice vendarle njena prva in očitno tudi edina izbira.
Recesija in težka pogajanja s sponzorji, poslovnimi partnerji ter producenti so bili dovolj velik stres, da je Oprah Winfrey obupala nad glavno direktorsko funkcijo na lastni televizijski mreži OWN. Odločila se je, da se vrne k tistemu, kar najbolje zna. Slavna televizijska voditeljica je vložila več kot 400 milijonov evrov v lastni kabelski televizijski kanal in temu denarju se seveda ne bo kar tako odpovedala. Prav zaradi tega se ne vrača na ameriško nacionalno televizijo NBC, na kateri se je proslavila, ampak bo svoj stari šov ustvarjala za svojo televizijo, da bi ji dvignila gledanost.
Nova sezona njenega šova se ne bo več imenovala Oprah Show, ampak Own Your Life. Koncept novega starega šova bo podoben že običajnemu – veliko bo intervjujev s slavnimi osebnostmi in različnih zanimivih življenjskih zgodb. Podrobno obdelavo vseh zgodb in neskrajšane oddaje pa si bodo gledalci lahko ogledali tudi na njeni spletni strani www.oprah.com.
»Stalno so mi pisali oboževalci, moji gostje iz oddaj v 20 letih predvajanja, ki so me spraševali, kaj počnem in kakšno je življenje izza kamere, in mi govorili, da prav gotovo uživam. Meni pa je bilo grozno. Priznam, da se nikoli nisem znašla na položaju menedžerke podjetja. Sestanki so bili dolgočasni in veliko stvari nisem razumela. Bila sem preveč ambiciozna, naredila sem napako,« je priznala v intervjuju, ki ga je z njo naredila njena kolegica Rosie O'Donnell in ki so ga prav tako predvajali na televizijski mreži OWN.
Po njenem odkritem nastopu so se televizijski kritiki takoj razpisali, da Oprah vleče poteze obupanke, ker se je njena televizija znašla pred popolnim finančnim zlomom. Da bi ji zvišala gledanost in s tem povečala tudi prihodke od reklam, se je mojstrica odločila, da bo storila to, kar najbolje zna – vodila pogovorni šov.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"