Zgodba Hugha Hefnerja se nadaljuje

31. 10. 2017 | Vir: Nova
Deli
Zgodba Hugha Hefnerja se nadaljuje (foto: Profimedia)
Profimedia

Številni so se bali, da bo smrt ustanovitelja najbolj znane revije za moške pomenila konec nekega obdobja tudi za revijo. A prepričani smo, da se to ne bo zgodilo.

O Playboyu kroži mnogo zgodbic in mitov, nekatere so resnični, nekatere ne. Mi smo izbrskali nekaj dejstev, ki jih verjetno niste poznali.

Revija bi morala imeti drugačno ime

Prvotna ideja o imenu je bila Stag Party, kar po naše pomeni moška zabava. Tega imena se je spomnil sam Hugh Hefner, inspiracijo pa je dobil pri reviji Stag, ki je v tistem času obstajala. Seveda izdajatelji te revije nad imenom niso bili najbolj zadovoljni in so zagrozili s tožbo. Ime Playboy se je poznje domislil Hefnerjev sodelavec Eldon Sellers. Njegova mama je namreč nekoč delala za Playboy Automotive Company.

Playboy je imel enega prvih TV-šovov

Šov se je imenoval Playboy's Penthouse, prikazovati pa so ga začeli septembra leta 1959. S to oddajo so želeli revijo predstaviti širšemu krogu ljudi in približati Hugha Hefnerja občinstvu. Niso namreč hoteli, da bi se ga držal ugled perverzneža, ki služi z žensko goloto. Voditelj oddaje je bil kar Hefner sam. Sicer pravijo, da ne najboljši, a oddaja je imela vseeno dobro gledanost. Poleg tega je bila to prva oddaja, v kateri so belci in črnci plesali skupaj.

Podoba Playboyevega zajčka skoraj na vsaki naslovnici

V 60. letih prejšnjega stoletja se je začela tradicija skrivanja razpoznavnega Playboyevega zajčka. Do sredine 70. let je ta skrivalnica postala že tako razpoznavna in priljubljena, da je na uredništvo prihajalo na tisoče pisem ljudi, ki jim zajčka ni uspelo najti. Urednik je v uvodniku dajal navodila, kako zajčka najti. Tudi ko je kdo na ovojnico narisal samo zajčka, so poštarji vedeli, komu je to pismo namenjeno.

Hugh Hefner: Njegova zgodba se nadaljuje

Logo nastal v manj kot pol ure

Prvo številko Playboya je Hugh Hefner napisal praktično sam v domači kuhinji. Ko je iskal maskoto revije, se je odločil za zajčka. Ta se mu je zdel razigran, kakor si je razigrano predstavljal svojo revijo. Poleg tega je želel nekaj drugega, saj sta imeli reviji Esquire in The New Yorker za logo moškega. Zajčka je dizajniral Art Paul, prvi Playboyev tehnični urednik. No, ustvaril ga je v manj kot pol ure. Sam pravi, da če bi takrat vedel, da bo ta zajček postal tako legendaren, bi ga verjetno risal mnogo dlje in pilil v nedogled.

Imperij so ustvarili klubi, in ne revija

Ne glede na to, da je bila revija Playboy od samega začetka, so Playboyevo bogastvo ustvarili klubi in casinoji ter TV-kanali. Po vzoru Gaslight Cluba v Chicagu je Hefner s partnerjem Victorjem Lownesom odprl verigo Playboyevih klubov. V njih so članom stregle lepotice, oblečene v spodnje perilo. Biti član kluba je bila seveda stvar prestiža, saj je mesečna članarina znašala 50 dolarjev. Veliko članov ni nikoli hodilo v klub, samo želeli so biti včlanjeni vanj. In že v prvem letu so klubi prinesli Hefnerju skoraj 5 milijonov dolarjev čistega dobička.

Več o legendarnem Hughu Hefnerju in njegovem imperiju pa si preberite v posebni zbirateljski številki Playboya, ki ga že najdete na prodajnih policah.

Besedilo: Sandra Bratuša \\ Foto: Profimedia

Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"