2Cellos nova obraza kampanje znamke s.Oliver BLACK LABEL

13. 5. 2017
Deli
2Cellos nova obraza kampanje znamke s.Oliver BLACK LABEL (foto: s.Oliver)
s.Oliver

s.Oliver Black Label predstavlja novo kampanjo za poletje 2017 in pričetek sodelovanjem z znamenitim glasbenim duom 2Cellos, ki sta postala ambasadorja blagovnih znamk skupine s.Oliver GROUP.

Svetovno znana umetnika Luka Šulić in Stjepan Hauser s svojimi nastopi navdušujeta občinstvo po celem svetu in nastopata na najbolj prestižnih svetovnih odrih. Njihov umetniški izraz ruši meje med žanri, od klasične in filmske glasbe, popa in rocka.

Prav zato sta vrhunska umetnika postala zaščitni obraza znamke s.Oliver Black Label, prestižne znamke, ki uteleša stil sodobnega moškega. Vrhunski dizajn, ki je dopolnjen z odličnimi materiali in elegantni kroji, je namenjen vsem, ki želijo izgledati elegantno in prefinjeno, a hkrati sodobno, urbano in sproščeno.

Začetki znamke segajo v leto 1969. Tega leta se je v nemškem Würzburgu odprl butik z moško modo, ki je v mesto prinašal najnovejše trende na področju moške mode. Danes je s.Oliver prisoten v 30 državah. Znamka s.Oliver Black Label letno predstavi 10 kolekcij, ki se medsebojno dopolnjujejo. Zahvaljujoč raznovrstnosti ponudbe, od oblek za poslovne in svečane priložnosti v Suit Solution liniji, do ležernih kombinacij, primernih za športno elegantni stil v liniji Smart Supply. s.Oliver BLACK LABEL predstavlja brezčasni stil in prefinjenost.

„Bilo nam je zabavno nastopiti v vlogi modela, saj je bila atmosfera na snemanju odlična in zato, ker sva se popolnoma našla v s.Oliver filozofiji. Oblačila, ki sva jih predstavila na snemanju so oblačila, ki tudi sicer nosiva v privatnem življenju in na koncertih in v katerih se odlično počutiva. To so ležerne kombinacije za prosti čas in elegantne obleke za nastope. Nama je zelo pomembno, da se v oblačilih počutiva udobno in hkrati ob vsaki priložnosti dobro izgledava ", sta svoje vtise s snemanja strnila Luka Šulić in Stjepan Hauser. Na svetovni turneji, na kateri predstavljata svoj novi album Score, bosta znana čelista zagotovo imela priložnost pokazati najljubše s.Oliver kombinacije.

„2Cellos sta vrhunska glasbenika, ki s svojo umetnostjo osvajata občinstvo po celem svetu. Njun stil, tako v glasbi kot v oblačenju, je drugačen in moderen in kot taka sta popolna s.Oliver ambasadorja. Negujeta močan osebni stil in v lastne kombinacije ukomponirata tiste modne trende, ki jim odgovarjajo in to je filozofija oblačenja naše znamke. ", je povedala Maja Arsenovič, Country Manager s.Oliver.

Skrbno izbrani materiali in elegantni kroji predstavljene s.Oliver BLACK LABEL kolekcije so namerjeni moškim, ki potrebujejo elegantna oblačila, a želijo tudi ležerne kombinacije. Novost linje Smart Supply je model obleke Joggsuit – to je kombinacija obleke in športne trenerke in je kos, ki ga mora imeti v garderobi vsak sodoben moški.

Fotografija: Franjo Matković

Video: Suzana Arslani

Make up: Saša Joković

Frizura: Fabula De Forma

Styling: Annika

Novo na Metroplay: ""Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del