Da boste ob misli na vaše nakupe oblačil, tehnike ali hrane zadovoljni še dolgo potem, ko bo nakup že davno za vami, vam razkrivamo 5 super nasvetov za uspešno nakupovanje, ki nam jih je razkril Toni Pugelj, direktor Cityparka, največjega nakupovalnega središča pri nas.
1. Dobro premislite, kaj potrebujete, in izdelajte načrt
»Preden se odpravite po nakupih, pobrskajte po omarah, da si boste na jasnem, kaj v resnici potrebujete. S tem si boste skrajšali potep po trgovinah in se ognili nepotrebnemu zapravljanju za stvari, ki jih ne potrebujete. Ker bodo vaši nakupi tako racionalnejši, si boste vsake toliko na ta račun lahko uresničili tudi kakšno svojo skrito željo in si privoščili čevlje ali obleko, ki si jih že tako dolgo želite.«
2. Dajte kakovosti prednost pred ceno
»Veliko ljudi ima navado, da se odloči za nakup izdelka samo zaradi nizke cene. Ta je lahko velikokrat zavajajoča, razen v primerih, ko ima center vsesplošno znižanje v času razprodaj in promocij. Tudi v našem centru se ta vikend obetajo promocije, saj prihaja Vikend lepših trenutkov. To je čas, ko želimo vse naše redne obiskovalce razvajati. Vseeno pa imejte v mislih vedno najprej kakovost izdelka, šele nato pa ceno.«
3. Za nasvet povprašajte tudi prodajalca
»Naj vas ne bo strah vprašati prodajalca za nasvet. Oni so tam zato, da vam svetujejo. Svetujem, da se s prodajalci podate v pogovor, še posebej ob nakupu večjih finančnih vložkov, kot je na primer nakup oblek za vso družino.«
4. Pred nakupom izdelek dobro preglejte
»V izogib reklamacijam in napakam izdelka, tega pred nakupom dobro preglejte, ocenite kakovost in se šele nato odpravite k blagajni. S tem se boste izognili nepotrebni slabi volji, ko bi recimo ugotovil, da kakovost ni takšna, kot ste si morda želeli.«
5. Preverite ceno, konfekcijsko številko in možnost reklamacije
»Če kupujete oblačila, vedno preverite ceno izdelka in konfekcijsko številko, pri prodajalcu pa nato preverite tudi možnost reklamacije. Zavedajte se, da zakon o varstvu potrošnikov ščiti pravice potrošnika le v primeru, če ima kupljeni izdelek napako. V tem primeru lahko potrošnik izbira, ali bo od prodajalca zahteval popravilo izdelka, znižanje kupnine, zamenjavo izdelka ali pa vračilo kupnine. Brezhiben izdelek pa lahko potrošniki zamenjajo ali vrnejo le ob soglasju prodajalca, zatorej je le od prodajalčeve poslovne prakse odvisno, ali bo dovolil zamenjavo izdelka z drugim, izstavil dobropis ali pa celo vrnil kupnino. Rok za vračilo brezhibnega izdelka je običajno 8 dni, ta rok pa je naveden že na računu. Zato seveda velja shraniti račun.«
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"