Trendi Promocijsko sporočilo

60 let uspešne zgodbe za nego las Subrina

15. 10. 2018
Deli
60 let uspešne zgodbe za nego las Subrina (foto: promocijske fotografije)
promocijske fotografije

Zgodba nege las Subrina se začne leta 1958, ko podjetje Ilirija na trgu nekdanje Jugoslavije predstavi prvi balzam za hitro regeneracijo las. 

Po 60 letih Subrina ostaja blagovna znamka, po kateri posega mlado in staro.

1908 – Franc Golob s šestimi sodelavci ustanovi podjetje Golob & Ko., ki proizvaja izdelke za nego in čiščenje usnja pod znamko Ilirija.

1923 – S prihodom družabnika Ivana Rozmana se obstoječa ponudba izdelkov razširi na proizvodnjo sveč, pralnih sredstev in kozmetike.

1945 – Z nacionalizacijo po 2. svetovni vojni se podjetje preimenuje v Ilirijo.

1958 – Podjetje Ilirija na trgu nekdanje Jugoslavije predstavi prvi balzam za hitro regeneracijo las z imenom Subrina.

1990 – Linija negovalnih izdelkov se z leti dopolnjuje in na začetku devetdesetih ponuja balzam za različne tipe las: normalne, barvane, trajno skodrane in tanke lase.

1992 – Po osamosvojitvi Slovenije se lastništvo Ilirije vrne družini Rozman. V podjetju Ilirija je takrat v razcvetu predvsem razvoj negovalne lasne kozmetike in barv za lase.

1998 – Ob prenovi blagovne znamke Subrina Ilirija predstavi razširjeno linijo, ki poleg balzamov vsebuje šampone in izdelke za oblikovanje las. Ponudbo razširijo tudi na posebno linijo izdelkov za frizerje Subrina Professional.

2003 – Vodstvo podjetja prevzame nova uprava, ki podjetje popelje na novo uspešno pot.

2004 – Blagovna znamka Subrina z novo strategijo postane krovna blagovna znamka s ciljem širjenja na druge kategorije nege telesa in z razvojem barv za lase Subrina. Nova oblika plastenk za šampone, balzame in gele za prhanje osvoji laskavo priznanje slovenski oskar za embalažo.

2005 – V blagovno znamko Subrina je vključena linija Recept za reševanje težav las in lasišča.

2006 – Ilirija odkupi Lek Kozmetiko in tako nadgradi razvoj in proizvodnjo kozmetike. Ponudba izdelkov postaja vedno bolj obsežna, Ilirija pa okrepi položaj največjega proizvajalca kozmetike v tem delu Evrope.

2009 – Subrina osveži svojo podobo in vse do danes obdrži pomemben položaj v ponudbi lasne nege.

2014 – Subrina se predstavi v popolnoma novi podobi, ki združuje izjemno tradicijo, dolgoletne izkušnje in znanje, ki sledijo najnovejšim razvojnim smernicam.

Subrina, sinonim za lepe lase

Mehkoba, sijaj in vitalnost nove Subrine se izražajo tako z zunanjo podobo kot tudi z dovršenimi formulacijami. Z domačo proizvodnjo Ilirija zagotavlja potrošniku preverjeno kakovost in sledljivost vse od ideje pa do končnega izdelka. V formulacijah izdelkov Subrina so uporabljene samo preverjene kozmetično aktivne učinkovine, ki se uvrščajo med najučinkovitejše v negi las in lasišča.

Hkrati sledijo najnovejšim smernicam na področju kozmetičnih sestavin in tehnologije. Novi vonji odlično dopolnjujejo namembnost posameznih izdelkov in izpolnijo zahteve še tako zahtevnega potrošnika. V šamponih in balzamih ni mineralnih olj, ki lase oblagajo, prav tako so izločili konzervanse parabenov, sintezna barvila in konzervanse, ki sproščajo formaldehid.

V novi liniji najdemo izdelke za vso družino, od šamponov in balzamov za najrazličnejše tipe las do izdelkov za oblikovanje, kot so vosek za lase, gel za moker videz las in lak za lase z ekstra močnim utrjevanjem.

Fotografije: Promocijske fotografije