adidas je sklenil ekskluzivno sodelovanje z Beyoncé, ki bo s priljubljeno blagovno znamko ustvarjala lastno linijo oblačil in obutve. Vsestransko Beyoncé z adidasom združuje zavezanost kreativnosti, kljubovanje stereotipom in prepričanje, da lahko šport spreminja življenja. Novo in vznemirljivo zavezništvo zaznamuje jasen cilj: izpostaviti pomembnost žensk kot voditeljic ter jih opolnomočiti in navdihniti v njihovi vlogi.
adidas in Beyoncé sta oznanila ekskluzivno sodelovanje, v sklopu katerega bosta skupaj ustvarjala novo kolekcijo oblačil ter obutve za šport in prosti čas. S skupno zgodbo želita v prvi vrsti opolnomočiti in navdihniti nove generacije športnic, ustvarjalk in voditeljic ter skozi šport ustvarjati pozitivne spremembe v svetu.
S sklenitvijo tega sodelovanja se je Beyoncé uresničila življenjska vizija. adidas namreč zanjo predstavlja blagovno znamko, ki neutrudno premika meje kreativnosti, pri tem pa ruši stereotipe in si vseskozi prizadeva za družbeno enakost. Prav ustvarjalnost, stalna rast in družbena odgovornost pa so tiste vrednote, ki so tudi njej najpomembnejše, zato se še posebej veseli, da bo lahko ustvarjala prav pod okriljem adidasa, hkrati pa nadgradila svojo lastno blagovno znamko Ivy Park.
S sprejetjem v svojo družino je adidas Beyoncé predal močno sporočilo in ji kot eni prvih temnopoltih lastnic Athleisure blagovne znamke izkazal veliko spoštovanje. Skupaj si bosta tako z izzivanjem statusa quo prizadevala za spreminjanje sveta na bolje.