Oblikovalka moških oblek Zlata Zavašnik je v sklopu znamke SENS predstavila novo linijo maturantskih oblek, svoj obraz pa je svežim in elegantnim kosom posodil priznani maneken Alen Kobilica, ki je že pred dvema desetletjema poziral za prvo modno zloženko znamke. Ne boste verjeli, vendar se njegova konfekcijska številka v tem času ni nič spremenila.
Mladosten videz, dovolj svečan, pa vendar lahkoten, so besede, s katerimi bi lahko opisali novo kolekcijo maturantskih oblek znamke SENS, ki bi jo brez težav lahko kombinirali tudi s športnimi supergami.
"V mislih sem imela predvsem uporniške fante, ki želijo pokazati samosvojost in si utirajo svojo pot na tem svetu. Obenem pa sem ustvarjala tudi za takšne, ki si morda ne želijo preveč izstopati," nam je o kolekciji povedala oblikovalka in lastnica znamke SENS Zlata Zavašnik. Eden izmed tistih, ki s karizmo in energijo pritegnejo poglede, je brez dvomov tudi Alen Kobilica, ki ga je mogoče občudovati na fotografijah.
"Z Alenom imava veliko skupnega. Nisva naklonjena ne industrijsko pridelani hrani ne oblačilom. Tako kot meni tudi njemu veliko pomenijo ekologija, ekološki materiali, skrb za ljudi in živali. Poznava se že dve desetletji, to je že najino tretje sodelovanje. Ne podpiram potrošništva, zato sem vesela, da lahko oblikujem moške obleke, ki niso ravno predmet množične potrošnje, saj jih oblečemo zgolj za posebne priložnosti. Tekstil je velik onesnaževalec okolja, pri tem sva si z Alenom edina," pove oblikovalka, ki je Alena izbrala že svojo prvo modno zloženko pred 20 leti, tik preden je kot maneken odpotoval v Milano. Tudi takrat je nosil isto konfekcijsko številko kot na najnovejšem fotografiranju. Maneken se v tem času resnično ni veliko spremenil, s čimer se strinja tudi oblikovalka.
"Takšen je kot danes. Ohranil je svojo energijo in videz. Ima prav posebno moč in dobro pooseblja dejstvo, da smo to, kar nosimo v sebi," ga pohvali lastnica znamke SENS. In kaj je zaslužno za to? "Počutim se tako kot pred 20 leti, ko sva z Zlato prvič sodelovala. Verjamem, da se kaj dosti nisem spremenil, saj skrbim za to, da ohranjam energijo in mladost, to, da ostajam v gibanju. Bistveno se mi zdi, da se človek ne ustavi, saj težko prideš spet nazaj v formo. Dobro se počutim v gibanju, saj le tako obvladujem svoje telo v času in prostoru. Verjetno se imam v neki meri zahvaliti tudi odlični genetiki, moji stari starši so vitalni tudi pri svojih devetdesetih letih," razkrije Alen, ki sicer ne nastopa prav pogosto v reklamnih oglasih, za sodelovanje se odloči predvsem, kadar se strinja z ekološko naravnano filozofijo znamke, vendar pa ni bilo vedno tako.
"Že v času manekenske kariere sem bil velikokrat v dilemi, ali bi naredil reklamo za nekaj spornega. Mislim, da je dosti bolj pomembno, kaj kot model narediš s prejetim plačilom. Na srečo sem zdaj v položaju, ko lahko sam izbiram projekte. Evolucijo znamke SENS spremljam že od začetka. Všeč mi je ideja o ekoloških tkaninah, saj tudi sam s sladoledi Indy & Pippa gradim podobno zgodbo, do okolja prijazno," pojasni nekdanji model, ki je še danes v navdih številnim. Tudi s svojim zavzemanjem za planet, ki je skupno tako njemu kot tudi Zlati: "Obema je mar za planet. Ljudje smo tisti, ki lahko naredimo spremembe v svetu, vendar je treba začeti pri sebi."
Besedilo: Nika Arsovski // Fotografije: osebni arhiv
Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"