Answear je vodilna modna spletna trgovina z oblačili, ki že več kot 10 let uspešno deluje v srednji in vzhodni Evropi, zdaj pa je na voljo tudi nam. Kaj nam lahko ponudi?
Answear je že od svojega nastanka znamka, zavezana družbeni odgovornosti podjetij v vseh segmentih, usmerjena v aktivno življenje in posvečena neodvisnim in pogumnim ženskam, ki ne bežijo pred spremembami, temveč se zanje borijo.
Ponuja 500 originalnih svetovno priznanih blagovnih znamk vseh kategorij
Answear ponuja skupno 500 svetovnih blagovnih znamk, kot so priljubljeni Desigual, Vero Moda; športne znamke Adidas, Nike, New Balance; kultne džins znamke Levi's, Lee, Wrangler; kot tudi premium znamke Diesel, Guess Jeans, Boss, Hugo, Michael Kors, Valentino, DKNY, Tommy Hilfiger. V ponudbi so tudi Tiger of Sweden, The Kooples ali Hoff, pa tudi lastna omejena serija blagovne znamke answear.LAB, katere kolekcije so izdelane v sodelovanju z evropskimi lokalnimi proizvajalci in so osredotočene na okolju prijazne materiale. Answear z lastno blagovno znamko daje zgled drugim o trajnostni proizvodnji, hkrati pa prenaša sporočila o pravicah žensk, neenakosti spolov v družbi, marginaliziranih skupinah in je medij za humanitarne pobude.
Poleg promoviranja modnih trendov, vodilna evropska platforma kupce izobražuje o pozitivnih nakupovalnih navadah in rešitvah, ki bodo zmanjšale vpliv modne industrije na okolje. ''Answear ustvarja projekte, ki v ospredje postavljajo trajnost, skrb za planet in skrb za stranke. Trajnost je vtkana v našo korporativno kulturo, kar potrjuje interna blagovna znamka answear.LAB, ki je med strankami prepoznana na vseh trenutno obstoječih trgih. Answear ni le modna platforma za nakup modnih artiklov, ampak tudi mesto, ki navdihuje in sprejema raznolikost. To je nekaj, kar želimo predstaviti slovenskim kupcem,'' je povedala Sandra Gašparić, Country Manager za Slovenijo in Hrvaško.
Ob lansiranju blagovne znamke 30-odstotni popust na vse izdelke!
Na platformi Answear so modni artikli iz najnovejših kolekcij in v skladu z najnovejšimi svetovnimi trendi za ženske, moške in otroke vseh starosti ter nova kategorija Home & Lifestyle s široko paleto unikatnih izdelkov za dekoracijo doma. Ob lansiranju znamke na slovenski trg se je Answear odločil, da vse artikle zniža za 30 odstotkov. Koda Hej Slovenija bo za vse stranke aktivna do 29. junija.