Na Barcaffè z obuditvijo kampanje »Samo uživaj« predvsem mladim sporočajo naj uživajo v življenju.
»Pomembno je, da v vsem, kar počnemo, uživamo. Da se lotevamo stvari, ki nas izpopolnjujejo in osrečujejo,« pravijo pri znamki Barcaffè. Misli, ki jih povezujejo s svojimi najbolj kremastimi kapučini, ob katerih je uživanje sinonim za njihov najbolj kremast napitek.
»Ko nekaj želiš početi, ne potrebuješ načrta«
Barcaffè so podprli tudi mladi, med drugim Tjaša Kramarič, ki pravi: »Zame je uživanje biti v naravi, spiti eno dobro kavico z družino ali pa že navsezgodaj poslušati ptičke.« Tjaša je ena izmed obrazov Barcaffèjevih najbolj kremastih napitkov Barcaffè Cappuccino. Čeprav jo je Barcaffè prepoznal kot hedonista, je le ena izmed tistih, ki se znajo povsem sprostiti, ko uživajo. Na profilih vlogerja Klemna Kopine in Youtuberja Pave Eleza poglejte, kako dobro znata uživati tudi fanta.
Kava in čokolada, vanilija, karamela ali druge mamljive arome že vsaka zase ponujajo različne okuse, v skupni kombinaciji pa lahko dajejo čudovite eksplozije okusov, ki navdušijo še tako zahtevne hedoniste. Zato ob takšnih kapučinih ne gre nič drugega kot uživati.