Trendi Promocijsko sporočilo

Drzno klasični Sens bo jesen in zimo zaznamoval s kar dvema trendovskima kolekcijama

20. 11. 2018
Deli
Modna oblikovalka in lastnica blagovne znamke Sens Zlata Zavašnik bo na MBFWLJ presenetila s kar dvema kolekcijama moške mode. (foto: Sens Press)
Sens Press

Modna oblikovalka in lastnica blagovne znamke Sens Zlata Zavašnik je pri ustvarjanju vrhunske moške mode že 24 let zvesta drzni eleganci, skozi katero se klasična tradicija prepleta z inovativnostjo. To se odraža tudi v kolekcijah, ki ju bo predstavila na Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana (MBFWLJ), ki bo od sobote, 24. novembra, do nedelje, 25. novembra, potekal na Servisu gospodarskih vozil Mercedes-Benz (Baragova 10, Ljubljana).

MBFWLJ, ki bo tokrat v celoti posvečen moški modi,  bo letos potekal že sedmič, v kreacijah Sensa pa bomo lahko uživali tako prvi kot tudi drugi dan. Sobotni večer bo posvečen klasični moški modi, manekeni pa se bodo po modni brvi sprehodili v aktualni kolekciji znamke Sens, ki jo lahko v tem trenutku kupite in si jo ogledate v trgovini Sens.  Kolekcijo zaznamujejo siva in črna barva, raznolikost krojev in dinamika stylingov. Slednje bo oblikovalka na modni reviji popestrila še s posebnim dodatkom, in sicer metulji iz pleksi stekla.  V omenjen styling je odela tudi celotno skupino Pliš in njihovo pevko Aleksandro Ilijevski, ki bodo predstavitev kolekcije pospremili s pesmijo Metulji. Aleksandra ni le pevka priljubljene skupine ampak tudi njena hči, obe pa se veselita tega edinstvenega sodelovanja.

Nedeljski večer bo namenjen avantgardni moški modi, kar ustreza konceptu druge kolekcije Sensa, namenjene moškim, ki želijo živeti izven ustaljenih okvirov. Modna oblikovalka Zlata Zavašnik jo je, po svoji najljubši barvni kodi bordo rdeče barve, poimenovala 7D1D1B. Kot obljublja ime, bomo bordo rdečo bravo lahko našli tako na plaščih in jaknah kot tudi na moških suknjičih in hlačah ter skozi njo doživeli občutek svobode, ki poganja tiste, ki se bodo našli v unikatno barviti kolekciji slovenske modne oblikovalke.

Nova jesensko-zimska kolekcija 7D1D1B bo v torek, 27. novembra na voljo v Sensovi trgovini v  poslovni stavbi Diamant (Letališka cesta 5, Ljubljana), kjer bodo stranke pričakali s kozarčkom penine.

 

Zlata Zavašnik je podjetje Sens ustanovila pred 24 leti, vse kose pa oblikuje sama. Danes pod okriljem blagovne znamke Sens kupci lahko uživajo v široki ponudbi različnih modelov moških oblek, srajc in dodatkov, ki jih izdelujejo partnerji v Evropi iz skrbno izbranih tkanin. Kakovost in dizajn sta v Sensu vedno na prvem mestu. Njihova posebnost je tudi to, da poleg klasičnih ponujajo še trendovske obleke v vseh velikostih in za vse postave. V primeru, da je želja kupca drugačna od trenutne ponudbe, obleko lahko naredijo tudi po naročilu. Fleksibilnost je njihova prednost, s svojo ekstravagantno funkcionalnostjo pa oblačijo predvsem moške, ki iščejo individualnost, drugačnost in visoko kakovost.