Glavno sporočilo je: "Bodi, kar si. Drugačen, edinstven, samosvoj!"

11. 4. 2019 | Vir: Story
Deli
“Pri tem pa nas zanima, kdo in kaj je v trendu, saj ves čas razmišljamo, kako lahko še presenetimo naše občinstvo in mu ponudimo nekaj več.” (foto: Foto: Igor Zaplatil)
Foto: Igor Zaplatil

Tudi letos bo v Citycentru Celje modni spektakel, o katerem v zadnjih letih govori vsa Slovenija in celo tujina. 

V ekipi, ki vsako leto pričara neverjetno kuliso modne zgodbe, je tudi Sonja Rigler, modna stilistka, ki poskrbi, da so gostje nad izbiro modelov navdušeni!

Story: Sonja, ste nepogrešljiv člen modnih zgodb, ki jih vsako leto pripravljate s Citycentrom Celje. Se morda spomnite prvega sodelovanja in prvega projekta? Kako je bilo in kaj ste delali?

Res je, že kar nekaj let sodelujem s Citycentrom Celje. Moji začetki pri delu stilistke so bili zahtevni, nisem imela še toliko izkušenj - že na moji prvi večji modni reviji je bilo treba narediti več kot sto 'outfitov', vključiti vse sodelujoče blagovne znamke, jih razporediti po sklopih in na koncu vse smiselno prikazati. To mi je bil že od nekdaj velik izziv. Ko si nabereš izkušnje, pa je to nalogo lažje izvesti. Svetovanje posamezniku, kjer se posvetiš samo njemu, zahteva spet drugačen pristop. Pa vendar sta pri mojem delu najpomembnejša občutek za estetiko in smisel za skladnost. Ljudje, ki me dobro poznajo, vedo, da me stres in velikost projekta ne prestrašita. Zato so mi projekti, pri katerih stopam v 'neznano', še danes velik izziv.

Story: Citycenter vsako leto poskrbi za odmevno zgodbo, ki je celostno povezana z neko tematiko. Kateri projekti so bili najzahtevnejši za vas in preostalo ekipo. oz. kateri modni šov je bil največji zalogaj in zakaj?

Težko izpostavim en projekt, saj je vsakič najtežje osmisliti idejo. Vsaka modna zgodba mora namreč slediti vsem segmentom: od glasbe, nastopajočih, scenografije do aktualnih modnih smernic, barv, krojev … in celotna ekipa mora verjeti vanjo, da stvar steče v pravo smer. Včasih, recimo, imamo odlično temo za modno revijo, pa nam v tistem trenutku niso naklonjeni modni trendi. Moj najljubši projekt je Modni kabaret iz leta 2015. Šov se je dogajal z neverjetno hitrostjo, čutnostjo, stajlingi so bili prilagojeni …

S scensko-tehničnega vidika je bila ta modna revija zelo zahtevna za vse nastopajoče - ozka modna pista s steklenimi drobnimi lučkami, lakasta podlaga, megla, drog za plesalko, ki ga je bilo treba v točno določenem trenutku spraviti iz zraka na sredino piste, pa velik kozarec z vodo za plesalko ... Bilo je veliko strahu, nervoze in adrenalina, ali bo vse steklo po načrtih. Glede stajlingov in kostumografije pa bi izpostavila lanski spektakel Skriti svet. Tu sem izdelovala krinoline iz umetnih tropskih listov, pa različne modne dodatke s pisanimi trakovi in perjem, kot so ovratnice, irokeze, ramenski podložki in rokavni okraski.

Story: Ste del ustvarjalne ekipe, t. i. 4brain production, ki je že peto leto zaporedoma glavni snovalec pri osmišljanju in izvedbi Citycentrovih avtorskih modnih revij. Nam zaupate, kako poteka vaše delo in koliko kreativnosti mora imeti vsak od vas?

V ustvarjalni ekipi, ki smo jo poimenovali 4brain production, smo Darja Lesjak in Nena Horvat iz Citycentra Celje, Dejan Ozimič iz Soundbiroja in moja malenkost. Kako poteka naše delo? Kot sem že omenila, se najprej lotimo osrednje teme. Tu se zadržimo kar nekaj časa, ker je vse odvisno od tega, kako bodo stvari potekale. Ko vse dorečemo in se uskladimo, sledi izbor glasbe, manekenov in nastopajočih, začneta se ustvarjanje scenografije, razmišljanje o stajlingih … Vedno imamo v mislih rdečo nit modne zgodbe. Pri tem pa nas zanima, kdo in kaj je v trendu, saj ves čas razmišljamo, kako lahko še presenetimo naše občinstvo in mu ponudimo nekaj več.

Story: Zaznamovali ste zadnje modne spektakle Modni kabaret (2015), Alica v deželi mode (2016), 11. dimenzija (2017), Skriti svet (2018) in letošnje Nadstropje 13, ki ga bomo lahko kmalu videli. Ravno omenjena ožja skupina ustvarjalcev je vsa ta leta odlično opravila svoje delo. Koliko je pomembno, da vas pri vašem delu poslušajo soustvarjalci, in kakšen izziv vam postavljajo?

Smo neverjetna ustvarjalna ekipa. Tako dolgo že delamo skupaj, da se že dobro poznamo. Stojimo si ob strani in zaupamo drug drugemu. Seveda so že kdaj bila nestrinjanja, a nam ravno to daje moči za nove podvige.

Story: Nam lahko zaupate kakšno skrivnost o letošnjem skoraj že tednu mode in o Nadstropju 13, ki nas čaka?

Kolekcije bodo drzne in posebne. Tokrat resnično ustvarjam brez omejitev. Nabor modelov bo pester - mlajši, starejši, znani, manj znani, vitki, močnejši … Glavno sporočilo je: Bodi, kar si. Drugačen, edinstven, samosvoj! Sprehodili se bomo med etažami, z ene zabave na drugo. Vabljeni aprila v Celje. (smeh)

Story: Vsako leto v Celju pripravite tudi posebno modno revijo za otroke, na kateri sodeluje okoli 100 'minikenov'. Kakšni so izzivi delati z mladimi modeli in kakšni z velikimi?

Delo z otroki obožujem. Mladi, ki si želijo izkušenj z modelingom, so neverjetno pripravljeni na vse, zelo so zagnani. Všeč mi je spontanost pri otrocih, vendar nikoli ne veš, kako se bo otrok odzval na pisti v dani situaciji, in v tem je tudi čar otroških modnih revij. Otroška moda mi je blizu in takrat se samo prepustim domišljiji. Pri pripravi, organizaciji in naboru otrok, 'minikenov', mi v Celju že vrsto let pomaga Jasna Cerar. Njej so pedagoške vrline v krvi. (smeh)

Story: Ob vsem delu, ki ga imate, vas doma spremlja tudi družina. Kako izkoristite prosti čas in ga preživite s hčerama?

Moje delo zahteva biti kreativen, in to je združljivo tudi s prostim časom. Pri nas doma je vedno mali ustvarjalni nered. Povsod najdete škarje, blago, liste, barvice …

Story: Sta tudi hčeri modni navdušenki?

Punci imata izjemen čut za oblikovanje, tako da veliko dam tudi na njuno mnenje o modi. Naš družinski praznik je pust. Takrat povabimo še nečakinji in določimo temo. Potem ustvarjamo, oblikujemo, šivamo in se obvezno udeležimo pustnih praznovanj. In to počnemo vsako leto znova in znova. Bile smo že samorogi, okostnjaki, gepardi, vikingi … Hčerki sta modni navdušenki, vsaka po svoje. Kaj obleči za šolo, pri njiju ni stvar spontanosti. Gre za vnaprej skrbno določen stajling. (smeh) Starejša hči Neža že od nekdaj odlično riše, mala Maruša pa si že od vrtca sama pripravlja, kaj bo oblekla.

Story: Naj za konec dodava še to, da niste aktivni le pri ustvarjanju modnih zgodb, ampak pomagate tudi pri porokah. Nam zaupate še kaj s tega področja?

Priprave na poroko so moje sanjsko delo, pa vendar sem takrat pod velikim stresom. Tu predvsem pomagam Lukiju in Benu, organizatorjema porok. Svetujem predvsem bodočim ženinom pri izboru obleke in modnih dodatkov. Pri tem delu lahko izživim svojo veliko strast do moške mode, predvsem moških oblek.

Besedilo: Mihaela Margan Kocbek // Fotografije: Igor Zaplatil

Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"

Nova Story že v prodaji

Story 7/2019

Story 7/2019, od 28. 03. 2019