Goga Šiftar - modna ikona in lastnica trgovine Pentlja

25. 6. 2017 | Vir: Story
Deli

Od pankerice, ki si je vsak dan s sladkorjem ustvarjala irokezo, do disko dive z bleščicami in zdajšnje modne ikone.

Ko je ljubezen, spremljanje mode, prerasla v posel, se je rodila trgovina s konceptom, Aličina čudežna dežela, kot jo poimenuje njena 'mama' Goga Štiftar. Odpiramo vam vrata v najbolj pentljasto trgovino v mestu. Trgovino Pentlja.

Story: Goga, vaš slog je sproščen, drugačen. Je pentljast. Pentlje so vaš zaščitni znak. Skriva navdušenje nad njimi posebno zgodbo?

Pentlja je okras, pričakovanje ob odpiranju darila. Je veselje, sreča, oblika. Vsaka stvar se pri meni zaključi s pentljo - od darila, drobnih pozornosti do nakita in oblačil. Ko sem bila majhna, sem del otroštva nosila kiti, ki sta ju krasili pentlji. Na neki način ima zame nostalgično vrednost.

trgovina Pentlja

Story: Tudi s sončnimi očali vas morda prepoznamo lažje kot brez njih. So za vas obvezen kos modnega dodatka?

Sončna očala so pri meni bolj nuja kot izbira. Po dolgotrajnem zdravljenju pred dvema mesecema in uspešno prestani operaciji moje oči in jaz še vedno prihajamo k sebi. Zato pri meni brez sončnih očal še vedno ne gre. Čeprav jih marsikdo dojema kot moj zaščitni znak, niso modna muha in rezultat kapric. Veliko raje bi bila zdrava in brez sončnih očal.

Story: V Pentlji, trgovini s konceptom, je dom našla slovenska izbrana moda, ki se ji pridružujejo številna vrhunska modna imena z vsega sveta. Kako vam uspeva ohranjati ravnovesje med kakovostjo, cenovno sprejemljivostjo in hkrati priljubljenostjo med slovenskimi kupci?

Po dobrem letu, odkar je trgovina odprta, že vemo, po kakšnih kosih je povpraševanje večje. Z veliko oblikovalci, ki so prisotni v Pentlji, smo pravzaprav že vzpostavili prijateljski odnos, obenem pa nove izbiramo po ključu kakovostne izdelave in oblikovanja ter estetike, za katero menimo, da se bo pri nas prodajala. Tako veliko oblikovalcev za nas ustvarja posebne kolekcije ali zgolj ključne razpoznavne kose. Zavedati se je treba, da tedni mode in revije niso dovolj za uspeh in dobro prodajo, na neki način je treba prisluhniti tudi trgu in sprevideti, kaj je ključno za stranke ...

trgovina Pentlja

Story: Tudi cenovna dostopnost.

Glede cenovne politike smo sprva imeli manjše težave z določenimi oblikovalci, ki so pri sebi prodajali po nižjih cenah, čeprav našo prodajno ceno določi oblikovalec. S tem so si na koncu naredili le medvedjo uslugo, saj ne le da se niso držali dogovora, temveč so so razvrednotili svoj brand. Ravno zato se neprestano trudimo pri optimizaciji končne cene proizvoda, da bi ta lahko bila še nižja. Želimo združiti nabavo in proizvodnjo večjih oblikovalcev, od proizvodnje in marketinga do prodaje na enem mestu. Skratka, smo nekakšen 'fashion startup inkubator', za katerega menimo, da obstaja zanimanje tako mladih oblikovalcev in kupcev kot tudi države.

Story: Med kupci, ki zahajajo v vaš kotiček, prevladujejo zrele ženske med tridesetim in štiridesetim letom. So zahtevne stranke?

So zahtevne, vedo, kaj želijo. Dobri rezultati pa so odvisni tudi ali pa predvsem od našega osebnega pristopa, svetovanja in truda. Trgovina Pentlja ravno zaradi tega največ pozornosti posveti stilskim nasvetom, od kombinacij različnih kosov do izbire ličenja in pričeske. V zadnjem času opažamo veliko zanimanje tudi mlajših, kar nas še posebej veseli.

Story: To je zagotovo kazalnik, da se tudi slovenska modna obzorja razširjajo. V preteklosti je bilo drugače, odraščali ste v obdobju nekdanje države, ko je bila omejenost s tekstilnimi proizvodi velika. Kako ste jo obšli?

Današnja doba interneta ponuja neizmerne možnosti raziskovanja v slogovno globino, kolikor si te želimo - že samo sledenje pravih ljudi na socialnih omrežjih, kot je Instagram, pripomore veliko. V mladosti mi je veliko pomagala mama. Šivala je obleke, ki sem jih videla na tujih zvezdnicah, na Blondie, Mari Veiner in Abbi, na primer. Moj slog se je nenehno spreminjal. Prva sprememba je bila radikalna, saj sem se za valeto iz punčke z lasmi do pasu, navadno spletenih v kito, ostrigla na gobico in oblekla hlačni kostim. Stili so se nato začeli spreminjati glede na družbo, od pankerice, ki si je vsak dan s sladkorjem delala irokezo, do disko dive z bleščicami. (smeh)

trgovina Pentlja

Story: Je kaj od tega obžalovanja vredno?

Prav ničesar. To je del odraščanja.

Story: Zdaj se s Pentljo ponašate z drznim in drugačnim konceptom, ki na kožo ni pisan vsakemu posamezniku. Kakšnim je?

Morda za domači trg sprva delujemo drzno in drugačno, pa vendar lahko v Pentlji prav vsak najde nekaj zase. Naši kosi so predvsem maloserijski oziroma unikatni, zato se zelo težko zgodi, da na kakšnem dogodku srečate nekoga, ki je tako oblečen kot vi ...

Story: Drzni in drugačni ste - še vedno - tudi sami, mar ne?

Ja, drzna in drugačna ... (smeh)

Story: Katere kakovosti prepoznavate v sebi in jih štejete kot ključ do uspeha?

To, da sem zvesta sebi, vztrajna, odkrita in zanesljiva. Da ne klonem pred trendi in na vsako stvar gledam dolgoročno, saj se zavedam, da nič ne more nastati tako rekoč čez noč.

trgovina Pentlja

Story: Je plavanje proti toku kdaj prineslo zaprta vrata, ker ste pač odklonili sodobne trende?

Velikokrat, vendar vztrajam. Sem bikica po horoskopu.

Story: V sodelovanju s krojačem Rokom Čibejem kot kreativna direktorica žanjete uspehe z znamko Pentlja by Goga Rok. Se tudi z njo ne bojite izstopati?

Ne bojim se izstopati. Poskušam pa ubrati pot med udobnostjo, nosljivostjo in kakovostjo oblikovanjem. Še vedno pa brez volanov in pentelj ne gre ...

Story: Po kakšnem ključu izbirate oblikovalce? Ali stopijo v stik oni z vami ali nasprotno?

Pravzaprav oboje, čeprav se v zadnjem času vedno večkrat zgodi, da nas oblikovalci pokličejo sami. Velikokrat smo tudi želeli ustreči kakšnemu oblikovalcu in mu priti naproti, vendar je na koncu trg le določeno merilo. Smo pa vedno odprti za nova sodelovanja in bi ob tej priložnosti ponovno pozvala vse oblikovalce, ki si želijo sodelovati z nami, naj se ne bojijo priti v stik z nami.

Story: Trgovina ima čudovit ambient, plod vaših želja in domišljije. V njem najdemo občutek udobja. Se z njim vlečejo vzporednice tudi z vašim domom?

V veliko čast nam je, da smo za interjer prejeli prestižno mednarodno nagrado Adobe Design Award, pred kratkim pa nas je v želji po sodelovanju kontaktirala ena od meni ljubih francoskih znamk. Za nas je to potrditev, da delamo dobro, da nam je ob poplavi ponudbe v kratkem času uspelo pridobiti mednarodno prepoznavnost. Moj dom pa je moja družina in je popolnoma drugačen.

Story: Slovenska moda je torej dobra naložba, konkurenčna tujim trgom.

Vsekakor. Prepričana sem, da se investiranje v kos, ki ga najdete v naši trgovini in za katerega se odločite ob našem nasvetu - glede na to, kaj imate v garderobi ter za kakšne priložnosti ga želite imeti - izplača. Podpirate slovenskega oblikovalca. Pri nas se lahko z njim tudi pogovorite, kako je kos nastal. Privoščite si lahko unikatnost. Skratka, takšen kos se ne more primerjati s kosom velikih proizvajalcev, katerih kosi so v vseh številkah, v vseh večjih mestih po svetu. Ne nazadnje je tudi cena višja.

Story: Kako jo želite izkoristiti, mednarodno prepoznavnost?

Z namenom širjenja po bližnjih prestolnicah.

Story: Ste uspešna poslovna in družinska ženska. Kateri so skupni družinski trenutki, ki vam nahranijo dušo in vam pomagajo oddaljiti od se stresnega vsakdanjika?

Z jesenjo je hči Zoya začela študirati na Dunaju, tako da sva z Gregorjem ostala sama. Praznino nama delno zapolnjuje psiček Jack. Sprehodi z njim mi zelo ustrezajo. Pravi mir pa najdemo v samotnih zalivih na Jadranu.

  • Napisala Neja Drozg
  • Kreativni vodja Petra Rozman
  • Fotografije Urška Premik
  • Asistent fotografinje Jani Ugrin
  • Model Marija za Immortal Model Management
  • Stiliranje Tina Tanko
  • Ličenje Nina Lončarič
  • Pričeska Natalija Vujinovič za Mič Styling
  • Lokacija Trgovina Pentlja Concept Store, Mačkova ulica 4, Ljubljana

Novo na Metroplay: ""Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del

Nova Story že v prodaji

Story 25/2017

Story 25/2017, od 15. 06. 2017