Trumpova hčerka Ivanka je v nedeljo v oddaji televizije CBS nosila zlato zapestnico svojega podjetja Ivanka Trump Fine Jewerly v vrednosti 10.800 ameriških dolarjev, kar je malo več kot 10.000 evrov. V oddaji, ki jo je spremljalo 20 milijonov ljudi, je bila skupaj z drugimi člani družine Trump.
Verjetno bi bilo vse v redu in prav, če v ponedeljek njeno podjetje ne bi poslalo promocijsko elektronsko pošto z opozorilom na nove modne trende, poleg pa so pripeli fotografijo Ivanke iz oddaje, kjer je jasno vidna njena zlata zapestnica.
V elektronski pošti so še zapisali, da je zapestnica eden od najljubših Ivankinih kosov iz kolekcije Metropolis.
Pošto so med drugim dobili tudi nekateri novinarji, ki pa niso bili navdušeni nad marketinško strategijo podjetja.
"Se je že začelo. Družina Trump vidi položaj ameriškega predsednika kot marketinško priložnost," je zapisal novinar New York Timesa Eric Lipton na Twitterju.
Ivanka je že julija požela kritike na račun promoviranja obleke iz svoje kolekcije, ki jo je nosila v okviru enega izmed predvolilnih dogodkov očeta.
Otroci Donalda Trumpa Ivanka, Donald mlajši in Eric ter zet Jared Kushner so bili izbrani v Trumpovo prehodno ekipo, kar lahko zaradi njihovih podjetniških podvigov potencialno poskrbi za konflikt interesov, še piše dpa.
White House as QVC. It has started. pic.twitter.com/jk0DeQJ9vV
— Eric Lipton (@EricLiptonNYT) November 15, 2016
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču