Jelena Pirkmajer: Njeni najbližji so na prvem mestu

2. 9. 2018 | Vir: Story
Deli
Jelena Pirkmajer: Njeni najbližji so na prvem mestu (foto: Gregor Fajfar)
Gregor Fajfar

Eno od večjih imen slovenskega oblikovalskega prostora, modna ustvarjalka Jelena Pirkmajer, ki z znamko Cliché navdušuje tudi prek Atlantika, obožuje pisano poletje v prestolnici, v barve pa bo odeta tudi njena kolekcija za prihajajoči jesen in zimo.

Story: Kako se po vašem mnenju razvija Ljubljana kot modna prestolnica Slovenije?

Ljubljana ima velik modni potencial. Smo na izjemnem geografskem položaju z zanimivim prepletom mediteranske in zahodnoevropske kulture. Opredeljujeta nas tudi mladost naše države in možnost mladostnega, v prihodnost zazrtega oblikovalskega razmišljanja. Svetu imamo možnost predstavljati svež pristop, saj smo na modnem področju novi in sveži.

Story: Kaj pogrešate na ulicah, ko se sprehajate skozi mesto? V modnem smislu, seveda.

Pogrešam ulico, namenjeno 'fashion shoppingu'. Ljubljana jo nujno potrebuje, da se lahko začne uvrščati med zanimive nakupovalne destinacije. Večina Zemljanov je nora na modo. Danes lahko trdimo, da je moda najbolj komunikativna in hkrati koristna zvrst ustvarjanja. Skozi njo se komunicirata kulturna in etična karakteristika prebivalstva. Hkrati je moda čudovita zabava in z njo se ne izražajo le oblikovalke in oblikovalci, ampak vsi, ki jo izbirajo in nosijo.

Story: Se vam zdi, da se Slovenci in Slovenke v poletnih mesecih bolj potrudimo kot pozimi?

Poletje v Ljubljani je veliko bolj pisano zaradi lepega števila tujih gostov. Če bi nam uspelo iz Ljubljane narediti modno mesto, bi naše ulice postale bolj pisano lepe tudi pozimi. Pozimi se mi zdi skrb za modo še bolj pomembna. Sivi hladni dnevi kar kličejo po tem, da jih obarvamo in omehčamo njihov negativni vpliv na naše počutje.

Story: Kdaj spet načrtujete polet čez lužo?

Septembrski newyorški teden mode bom tokrat izpustila zaradi objektivnih družinskih razlogov. Moji najbližji imajo pri meni vedno prednost pred mojo kariero. Upam, da se v naslednjih mesecih vse dobro izteče in bom svojo kolekcijo jesen/zima 2019 lahko premierno prikazala na NYFW februarja 2019.

Story: Kakšni modni izzivi so pred vami?

To poletje, kolikor mi druge obveznosti dopuščajo, se intenzivno ukvarjam z našo ljubljansko bazo in razvojem ter komuniciranjem svoje blagovne znamke.

Story: Poletje je delavno obarvano?

Ja, letošnji dopust sem prestavila na drugo polovico septembra, neposredno po pariškem PV (svetovni dogodek za modne ustvarjalce, op. a.) grem na družinsko jadranje po Mediteranu. Poletno Ljubljano imam zelo rada. Pritiski popustijo, saj je večina na morju. Več je prostora za kreiranje in ustvarjalno razmišljanje.

Jesenska linija: Vesela, bleščeča in nadvse uporabna

Jelena nam je zaupala tudi, v kakšne barve je odela prihajajočo kolekcijo. "Kolekcija jesen-zima je barvita. Vendar nisem želela zapustiti svoje linije v črni. Vse barve so skrbno pretehtane, da se lahko vklopijo v črno-belo zasnovo. Veliko energije in razmišljanja je šlo v nadgradnjo že uspešno oblikovanih kosov s spreminjanjem forme in volumna ter posebnosti pri izdelavi. Moja jesenska linija bo vesela, blesteča in nadvse uporabna," prizna oblikovalka.

Besedilo: Nika Arsovski // Fotografije: Gregor Fajfar, Primož Predalič

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"

Nova Story že v prodaji

Story 18/2018

Story 18/2018, od 16. 08. 2018