Jelena Vadnjal prisega na ženske kravate :“Rada sem drugačna”

Jelena Vadnjal prisega na ženske kravate :“Rada sem drugačna” (foto: osebni arhiv) osebni arhiv
Vir: Lady
12. 5. 2017

Marsikdo bi mislil, da je kravata predvsem moški modni dodatek, a mlada oblikovalka Metka Tratnik dokazuje, da ni tako. Izdeluje prav posebne unikatne ženske kravate pod blagovno znamko Tiesy, na katere prisega tudi nekdanja televizijska voditeljica in slaščičarska mojstrica Jelena Vadnjal, ki se je razgovorila o svojem modnem slogu.

Jelena je že kot voditeljica oddaje E+ vztrajala pri samosvojem oblačenju, saj je prek hlač vedno nosila krilo ali obleko.

Tudi danes je njen modni slog samosvoj in odštekan, kot se je sama izrazila. "Rada sem drugačna. Že od nekdaj me zanimajo unikatni kosi, zato ne nakupujem v domačih klasičnih prodajalnah z oblačili, ampak večinoma na spletu – predvsem na italijanskih in angleških spletnih straneh. Vrsto let je bila moja vsakoletna destinacija za šoping London, ki sva jo z možem Simonom obiskala vsaj enkrat na leto. Zdaj je zaradi hčerke Miše Zarje to malce težje izvedljivo, a bova poskusila, predvidoma avgusta. Poleg tega pa se želim čim prej vrniti tudi v New York, ki nikogar ne pusti ravnodušnega, ko gre za nakupovanje," nam je zaupala Jelena.

Njen najljubši kos so po meri narejene haremske hlače. Bila je tudi ena prvih Slovenk, ki je začela nositi tovrstne hlače. "V klasičnih hlačah me nikoli ne boste videli. Prve haremke mi je pred 15 leti po mojih željah ukrojila modna oblikovalka Davorka Požgan. Bile so iz džinsa in potiskane z rdečo, belo in črno barvo. Nad končnim izdelkom sem bila povsem navdušena, sem pa doživela mnogo zgražajočih pogledov, češ kaj pa so to za ene hlače. Zanimivo, tovrstne hlače so še vedno modne – tudi med moškimi, ne samo ženskami," je v smehu povedala zgovorna kratkolaska.

Odlično za poslovni videz

Trenutno pa se navdušuje še nad enim moškim kosom, in sicer nad kravatami. A nekoliko drugačnimi, ženskimi.

"Priznam, da sploh nisem vedela, da obstajajo ženske kravate, dokler me ni poiskal Metka Tratnik, ki deluje pod blagovno znamko Tiesy. Ko mi je predstavila zgodbo in izrazila željo, da bi jo nosila, sem pogledala ponudbo in se zaljubila na prvi pogled. Kako zelo, priča dejstvo, da se nisem mogla odločiti za eno samo, ampak sem izbrala kar tri kravate," je navdušeno povedala Jelena.

Meni, da je tovrsten modni dodatek vrhunski izdelek za poslovne ženske, ki naj bi po poslovnem kodeksu oblačenja nosile čim manj nakita, ter odlična izbira za vse, ki želijo biti nekaj posebnega. Kravato odlično kombinira z drugimi oblačili. "Osnova je srajca v kombinaciji z džins jakno ali suknjičem, lahko pa se zgodi, da jo bom kombinirala kar s T-majico namesto verižice," še navihano pove zgovorna Velenjčanka.

Moški niso preveč dobri kupci

Metka Tratnik se je za izdelavo ženske kravate odločila po štirih propadlih podjetniških idejah. "Ker nikoli ne neham razmišljati in sem zelo ustvarjalna oseba, nenehno iščem nove izzive ter priložnosti za uspeh. Znamka Tiesy se je tako razvila iz potapljajoče se spletne trgovine z moškimi kravati. Moški namreč niso pretirano dobri kupci, saj zanje še vedno najbolje skrbimo prav ženske. In ker smo ženske toliko boljše kupke, sem začutila, da moram delati bolj v smeri ženske populacije. Vedno sem rada ustvarjala, kreirala, šivala in delala vsa ročna dela. Tako sem nekega dne ustvarila žensko kravato Tiesy," je o začetkih povedala Metka.

Oblikovala je več različnih modelov iz različnih materialov. "Čez dan lahko ženska v službi nosi svileno kravato Tiesy, popoldne pa gre s prijateljico na kavo in si nadene bombažno. V obeh primerih bo fantastična. Tako je kravata Tiesy zdaj univerzalen ženski modni dodatek, ki ga nosijo ženske na poslovna srečanja kot tudi na večerne zabave ali na klepet s prijateljico," je zaupala oblikovalka, ki meni, da smo Slovenke čedalje bolj odprte za nove in drzne modne trende.

"Zanimivo je, da so moje stranke prav vseh starosti: od srednješolk do zrelih žensk, ki ne hodijo več v službo, vendar se vseeno zelo rade uredijo in nadenejo tudi takšen modni dodatek. Morda se čuti le vpliv velikih mest, lahko pa rečem, da si ženske iz večjih mest upajo malce več," je dodala Metka.

Barbara Majič

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri