Modna oblikovalka Jerneja Podbevšek Zhembrovskyy s svojimi kreacijami že nekaj časa kroji slovensko modno sceno. Njene obleke obožujejo vse generacije, kar je bilo videti tudi pri zadnjem projektu, ki ga je v sodelovanju z mamami slovenskih estradnic izpeljala v znamenju materinskega dne.
Jerneja, pred materinskim dnem ste naredili prav poseben projekt in predstavili nove kreacije, za katere sta se z mamo Dušo postavili tudi pred fotografski objektiv Tiborja Goloba. Kako vama je bilo v tem izzivu?
Ja, med svoje ljubše ambasadorke zagotovo uvrščam svojo mami. Moje stranke so moja najboljša reklama. Vesela sem, da moje kreacije živijo ne samo na posebnih priložnostih ali rdečih preprogah, temveč v zadnjem času predvsem na ulicah oz. v vsakodnevnem življenju. In vesela sem, da se v blagovni znamki The Lie by JPZ prepoznajo tudi zrelejše ženske – ustvarjati zanje mi je v poseben izziv. Marca je tako prišla nova kolekcija za pomlad/poletje 2018 in pred objektiv kreativnega in vedno odličnega Tiborja Goloba sva stopili skupaj z mami – tokrat obe oblečeni v novo kolekcijo. Mami je živ dokaz, da si lahko tudi zrele ženske dovolijo in privoščijo biti drzne in modne ter urbane, a hkrati letom primerne.
Čut za estetiko, lepoto in ustvarjalnost vam je dala mama, kot tudi ljubezen do potovanj in odkrivanja novih dežel. V kakšnem odnosu sta danes, ko ste stopili na svojo življenjsko pot?
V zares dobrem, prijateljskem. Morda se sliši klišejsko, pa vendar. In še vedno imava radi lepe stvari in potovanja, zato se nanje še vedno večkrat odpraviva skupaj.
Vaša blagovna znamka in oblačila The Lie by JPZ lahko spremljamo ob različnih priložnostih. V znamenju materinskega dne pa ste oblekli tudi mamo pevke Alye, Cvetko, Anastazijo Dimnik (mamo pevke Ines Erbus), Sonjo Premužič (mamo Doroteje Premužič), mamo plesalca Sebastiana in pevk Špele Grošelj ter Rebeke Dremelj. Všeč mi je, da ste tako s svojimi kreacijami zajeli še nekoliko zahtevnejšo populacijo. Mi zaupate kaj več?
Ja, to je zares lep projekt, katerega idejni oče je pravzaprav Tibor. In izvrstno je, da lahko tako dokažemo, da so naše mame pravzaprav lahko stilske ikone. S tem se vedno znova potrjuje prepričanje moje blagovne znamke – ni grdih ali lepih ljudi. So tisti z običajnim in hudo dobrim slogom. S pravilno izbiro oblačil in dodatkov je lahko vsaka kot prava zvezdnica, ki se sprehaja sredi Los Angelesa. Zato se tudi naše mame lahko primerjajo z Jane Fonda, Helen Mirren, Raquel Welch ...
Vedno pa poudarjam, da nismo vsi za vse in ne uživamo vsi v vsem, in prav je tako. Tako kot sama nisem tehnični tip, nekdo drug nima nobene afinitete do mode in grajenja osebnega sloga. In nič zato. Najpomembnejše je, da se v svoji koži dobro počutimo. In za tiste, ki najdejo v modnem izražanju in pisanju svoje lastne stilske zgodbe strast, z največjim užitkom ustvarjam jaz.
Skupaj z mamo ste predstavili novo kolekcijo pomlad-poletje 2018. Kaj jo odlikuje in kakšno bo letošnje poletje na modnem področju?
Tokrat sem se osredotočila na monokromatske videze v osnovni beli in črni ter močnih barvah, kot so rdeča, fuksija, rožnata, viola, indigo modra in rjava. Kolekcija je spet dopolnjena z mojimi prepoznavnimi dodatki, kot so torbice, pasovi, trenutno zelo modne kape 'baker boy' in – letos novost pri naši blagovni znamki – ogromna mačja očala v živih barvah in z barvno ujemajočimi se reflektivnimi stekli.
V bistvu ste modni oblikovalci vedno korak ali dva pred nami in že razmišljate o prihajajočem letu. V katero smer vas vleče in kaj se pripravlja za jesen?
Lanska zimska kolekcija je bila popolnoma črna, tako da letos, tudi pri sezoni, ki sledi, ostajam pri močnih, živih barvah in vzorcih! Trenutno sem v barvnem stanju.
Ne morem mimo vaših glamuroznih večernih kreacij, v katerih tudi sami nenehno blestite. Bleščic ni manjkalo že v lanski kolekciji, kako bo v prihodnje?
Večerne kreacije bolj redko strnem v kolekcijo, ker so načeloma izdelane po naročilu, tako da je navdih vsakič drugačen – trenutne okoliščine okoli mene, namen in vrsta dogodka ter seveda oseba, za katero ustvarjam. Sicer pa sem trenutno predvsem v kreiranju poročnih oblek, z ekipo bomo kmalu lansirali The Lie by JPZ Bridal pa tudi The Lie by JPZ Junior – ponujali bomo določene kose iz kolekcij v pomanjšani verziji in tako bosta mami in hči lahko imeli enak kos, recimo naš prepoznavni oz. že kar ikonični plašč z volani.
Kakšen odnos imajo Slovenke do večerne garderobe?
Čedalje boljši. Vesela sem, da si privoščijo dolgo obleko, pa čeprav bodo šle v njej s svojim partnerjem le na večerjo ob morju. Tako je prav – oblačimo se zase, za svoj užitek in zakaj si ne bi dolgih oblek privoščile večkrat? Resnično sem ponosna in vesela, da si moje ženske in moja dekleta drznejo več.
Lani ste se poročili in na vaši poroki smo lahko spremljali kar pet poročnih oblek. Tudi te oblikujete. Kako se lotite izzivov z nevestami?
Vsaka nevesta je po svoje zahtevna in prav je tako. Torej, kot sem že omenila, poročna kolekcija s 36 oblekami je končana, značilnost pa je, da so v kolekciji zajete obleke, primerne tako za nevesto kot tudi njeno spremstvo – družice. Izhajala sem iz svoje poroke in osebne izkušnje, mislim, da je prav ta kolekcija najbolj osebna. Da ne govorim o urah, ki so vložene v vsako obleko, in obilo ročnega dela. Zares sem ponosna na končni rezultat pa tudi na to, da so se neveste tako dobro prepoznale v tej moji viziji. Podobno kot jaz – veliko se jih odloči za več oblek, prav tako pa jih imam letos kar nekaj, ki so želele neko zaključeno celoto, tako da na podlagi nevestinih želja in njenih oblek izdelujem tudi obleke za njene družice. Nepozabno!
Aktivni ste tudi pri projektu Miss Sloevnije. Na lanski finalni prireditvi so lepotice nosile vaše kreacije, tudi miss Slovenije na svetovnem izboru na Kitajskem. Nam zaupate še kaj o tem?
Lastnica licence Jelka Verk je moja prijateljica in začetki najinega prijateljstva segajo 10 let v preteklost. Skupaj sva rasli in verjeli druga v drugo. Vesela sem bila, ko je prevzela licenco za Miss Slovenije, in sila ponosna sem na zgodbo, ki jo pelje skozi projekt. Projekt je znova zaživel na kakovostni ravni, tekmovanje zaznamuje zares močna vsebina. S sloganom Podpirajmo slovensko je zadela žebljico na glavico in tisti, ki imamo radi to našo malo Slovenijo, smo zares prepoznali potencial, da stopimo skupaj in ustvarjamo nekaj dobrega, se povezujemo in gradimo na dodani vrednosti. Škoda, da za kar precej podjetij ne morem trditi enako. Ampak mi smo močni, še močnejša je Jelka – piše roman, ki iz leta v leto dobiva večjo vrednost, in končno imamo dekleta, ki skozi celotno pot do finala resnično pridobivajo veliko znanja, izkušenj, novih poznanstev in posledično poslovnih priložnosti. Miss Slovenije je postal dober vseslovenski projekt in vesela sem, da ga kot takšnega prepoznava vse več ljudi in podjetij.
Besedilo: MIMA // Foto: Tibor Golob Oblačila in dodatki: The Lie by Jerneja Podbevšek Zhembrovskyy
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču