Kaj k nakupu prepriča SLOVENSKEGA kupca? Cena res NI najpomembnejša?

17. 9. 2019 | Promocijsko sporočilo

Kaj Slovence prepriča k nakupu in koliko pomembni so cena, embalaža in drugi vplivi, da se odločimo za nakup? To so zanimivi rezultati raziskav podjetja ACNielsen v sodelovanju z raziskavo za IZBRAN PRODUKT LETA v Sloveniji. 

CENA NI NAJPOMEMBNEJŠI KRITERIJ ZA NAKUP 

Spodbudno je, da cena v povprečju ni prvi ali celo edini argument za nakupe. Seveda pa mora biti nekje v rangu konkurenčnih izdelkov in ne sme preveč odstopati. Cena še posebno ni pomembna pri hrani in pijači, kjer na prvih mestih kriterijev za nakup prevladujejo okus, sestavine, vpliv na zdravje. Prav nasprotno pa velja pri izdelkih za osebno nego, kjer tudi cena igra pomembno vlogo pri nakupih, poleg drugih dejavnikov, kot so vonj, učinkovitost, znamka in drugo.

EMBALAŽA IN VIZUALNI DIZAJN SPODBUJATA NAKUP

Ključ do milenijcev in mlajših generacij je v dizajnu embalaže. Kar 68 % jih pravi, da so izdelek kupili zgolj na podlagi vizualnega učinka izdelka, kar je neprimerljivo več od starejših generacij kupcev, kjer je takih 45 %. Vsekakor pa ima vizualni učinek veliko prednost pred funkcionalnostjo in formo izdelka.

SMO ZA KAKOVOST PRIPRAVLJENI PLAČATI VEČ?

Raziskava je pokazala, da so slovenski kupci precej dobro informirani o cenah izdelkov, ki jih običajno kupujejo. Kar 38 % jih pozna vse ali večino cen za izdelke, ki jih običajno kupujejo. Še bolj spodbudno pa je, da kar 52 % slovenskih kupcev skrbi kakovost izdelkov in so za kakovostnega pripravljeni plačati več.

Izbor za IZBRAN PRODUKT LETA je izbor kupcev med novostmi po posamičnih kategorijah in neodvisna, transparentna raziskava, ki jo opravlja neodvisno raziskovalno podjetje (ACNielsen), vanjo pa so vključeni atributi: inovacija, atraktivnost, nakupna namera ter testiranje izdelkov v resničnih življenjskih situacijah. Kot taka je s svojo prepoznavno rdečo oznako odličen vodnik kupcem do kakovostnih novosti.

FOTOGRAFIJI PROFIMEDIA IN PROMOCIJSKO GRADIVO

Priporočamo