Kim Kardashian doživela uspeh s svojimi maskami za obraz, a je požela tudi kritike

Kim Kardashian doživela uspeh s svojimi maskami za obraz, a je požela tudi kritike (foto: Profimedia) Profimedia
20. 5. 2020

O poslovni spretnosti pripadnic klana Kardashian nikakor ne gre dvomiti.

To dokazuje tudi Kim Kardashian, ki je v okviru svoje blagovne znamke spodnjega perila Skims na tržišče poslala linijo nemedicinskih mask za obraz, ki so namenjene celodnevni in večkratni uporabi.

Po poročanju CNN-a so maske raztegljive, lahke in zračne. Na voljo so v petih barvah, njihova začetna cena pa znaša osem dolarjev.

Samo nekaj ur po tem, ko so maske šle v prodajo, je Kim svoje oboževalce prek Twitterja obvestila, da je celotna kolekcija razprodana.

"Žal so naše Skims maske za obraz danes razprodane, a sodelujemo z lokalnim partnerjem v Los Angelesu, da bi jih v čim krajšem času proizvedli čim več," je sporočila svojim sledilcem.

A doživela je tudi kritike - maske črne barve, ki jih je poimenovala Nude, je namreč oglaševala s pomočjo temnopolte manekenke, kar je razjezilo uporabnike tviterja, ki so se odzvali z jezo, saj se jim je zdelo njeno sporočilo rasistično.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri