Kim Kardashian doživela uspeh s svojimi maskami za obraz, a je požela tudi kritike

20. 5. 2020
Deli
Kim Kardashian doživela uspeh s svojimi maskami za obraz, a je požela tudi kritike (foto: Profimedia)
Profimedia

O poslovni spretnosti pripadnic klana Kardashian nikakor ne gre dvomiti.

To dokazuje tudi Kim Kardashian, ki je v okviru svoje blagovne znamke spodnjega perila Skims na tržišče poslala linijo nemedicinskih mask za obraz, ki so namenjene celodnevni in večkratni uporabi.

Po poročanju CNN-a so maske raztegljive, lahke in zračne. Na voljo so v petih barvah, njihova začetna cena pa znaša osem dolarjev.

Samo nekaj ur po tem, ko so maske šle v prodajo, je Kim svoje oboževalce prek Twitterja obvestila, da je celotna kolekcija razprodana.

"Žal so naše Skims maske za obraz danes razprodane, a sodelujemo z lokalnim partnerjem v Los Angelesu, da bi jih v čim krajšem času proizvedli čim več," je sporočila svojim sledilcem.

A doživela je tudi kritike - maske črne barve, ki jih je poimenovala Nude, je namreč oglaševala s pomočjo temnopolte manekenke, kar je razjezilo uporabnike tviterja, ki so se odzvali z jezo, saj se jim je zdelo njeno sporočilo rasistično.

Novo na Metroplay: Kako se dobro ločiti? | N1 podkast s Suzano Lovec