Kim Kardashian doživela uspeh s svojimi maskami za obraz, a je požela tudi kritike

Kim Kardashian doživela uspeh s svojimi maskami za obraz, a je požela tudi kritike (foto: Profimedia) Profimedia
20. 5. 2020

O poslovni spretnosti pripadnic klana Kardashian nikakor ne gre dvomiti.

To dokazuje tudi Kim Kardashian, ki je v okviru svoje blagovne znamke spodnjega perila Skims na tržišče poslala linijo nemedicinskih mask za obraz, ki so namenjene celodnevni in večkratni uporabi.

Po poročanju CNN-a so maske raztegljive, lahke in zračne. Na voljo so v petih barvah, njihova začetna cena pa znaša osem dolarjev.

Samo nekaj ur po tem, ko so maske šle v prodajo, je Kim svoje oboževalce prek Twitterja obvestila, da je celotna kolekcija razprodana.

"Žal so naše Skims maske za obraz danes razprodane, a sodelujemo z lokalnim partnerjem v Los Angelesu, da bi jih v čim krajšem času proizvedli čim več," je sporočila svojim sledilcem.

A doživela je tudi kritike - maske črne barve, ki jih je poimenovala Nude, je namreč oglaševala s pomočjo temnopolte manekenke, kar je razjezilo uporabnike tviterja, ki so se odzvali z jezo, saj se jim je zdelo njeno sporočilo rasistično.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri