Glasbenica in voditeljica je zavzeta zagovornica naravne kozmetike Atelier Rebul, saj kar ne more prehvaliti njenih pozitivnih učinkov.
Na odprtju že četrte prodajalne znamke Atelier Rebul v Planetu Koper smo opazili tudi priljubljeni medijski obraz in vplivnico Špelo Grošelj. Ta je namreč že od samega začetka ambasadorka znamke, njihovih produktov za dom in nego pa kar ne more prehvaliti. Pred kratkim je tako na primer na svojem Instagramu delila čudovito odkritje – šampon Atelier Rebul, ki po njenih besedah “tako diši, da bi ga spotoma še malo pojedel.”
Po razhodu s partnerjem Gregorjem Kirchom je zvezdnica videti naravnost prerojeno in sijoče, predvidevamo, da tudi po zaslugi skrbno izbrane kozmetike. Zvesto namreč uporablja Instant Lifting Complex, ki kožo dvigne, učvrsti, napne in je še posebej priročen, kadar nam manjka spanca, saj je učinek takojšen. Med njenimi priljubljenimi izdelki pa je tudi sončna krema z zaščitnim faktorjem 50, ki jo na svojih socialnih omrežjih večkrat omenja, hkrati pa izda še skrivnost, da je kremo v kožo treba vtreti s tapkanjem, in ne razmazati, saj se tako veliko bolje vpije. Poleg izdelkov za nego telesa in kože zvesto uporablja tudi njihove dišave za dom, med katerimi pa prisega na vonje iz kolekcije Istanbul.
Atelier Rebul sicer velja za naravno kozmetiko, ki je prijazna koži in brez škodljivih sestavin za zdravje. Njene najbolj prepoznavne kolekcije so že omenjena Istanbul, Pera in 1895. V njihovi ponudbi je na voljo veliko različnih vonjev, kot so sivka, zeleni čaj, mandarina, jasmin, limonska trava in med, mandljevo mleko, vrtnica, verbena in ingver, vanilja itd. V zadnjih letih čedalje več pozornosti posvečajo tudi negovalni liniji za nego obraza, telesa in las, v kateri so odlični izdelki: trda mila, tekoča mila, geli za prhanje, šamponi, balzami, kreme za roke in telo, različni losjoni, dezodoranti ter posebne linije za nego obraza vse od mask, micelarnih vod, dnevnih in nočnih krem do pomlajevalnih krem in serumov.
Letos je za Atelier Rebul posebno leto, saj beležijo kar 125 let od začetkov obstoja blagovne znamke. V čast te obletnice so obstoječim kolekcijam za nego telesa, rok in obraza ter dišavam zase in za dom dodali novo kolekcijo 125th Anniversary. Posebnost te kolekcije je, da se vrača k svojim začetkom in tako je omejena količina izdelkov, narejena po pristnih recepturah, ki so se leta in leta hranila v njihovem arhivu.
Fotografije Promocijsko Gradivo
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču