Lani je model in manekenka Gigi Hadid v sodelovanju s Tommyjem Hilfigerjem ustvarila svojo linijo oblačil, letos pa se je v sodelovanju s proizvajalci očal Vogue Eyewear lotila še oblikovanja sončnih očal.
Maja letos so jo pri podjetju Vogue Eyewear namreč povabili k sodelovanju, saj se po besedah Grete Gervasini, menedžerke marketinga pri omenjenem podjetju, Gigijina izjemna osebnost in svežina popolnoma ujemata z vizijo kampanje #ShowYourVogue, zato so pri Vogue Eyewear izbrali prav njo, da utelesi vrednote znamke in dvigne kampanjo na višjo raven.
Vključujoč popolno sinergijo med filozofijo znamke Vogue Eyewear in njeno večplastno osebnostjo je tako Gigi s svojo ustvarjalno vizijo oblikovala ekskluzivno posebno kolekcijo, ki izraža bistvo kampanje #ShowYourVogue: pomembno je, kako se predstaviš.
V kolekciji so sicer tri unikatna sončna očala, oblikovana v eklektičnem duhu devetdesetih – ena z dramatično mačjimi okvirji, aviatorke ter ovalno oblikovani okvirji; in eno klasično oblikovani okvirji korekcijskih očal. Sicer pa so očala od konca junija na voljo v izbranih optikah po Sloveniji.
Tina Ambrožič
Novo na Metroplay: ""Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del