Marjan Krnjič in Jožef Sraka: Sanjam naproti naravnost v London!

21. 6. 2017
Deli
Marjan Krnjič in Jožef Sraka: Sanjam naproti naravnost v London! (foto: Press)
Press

Modna oblikovalca Marjan Krnjič in Jožef Sraka sta mlada fanta, ki bežita od povprečne, dolgočasne in vsakdanje mode. V Sloveniji sta ustvarila že veliko modnih revij, šovov in oblekla številne znane obraze, ampak kot pravita sama - doma je zmanjkalo izzivov za njune ideje. Tako sta oborožena s strastjo do mode pogumno odhitela novim izkušnjam in sanjam naproti – v London.

Ker sta bila Marjan (oblikovalec, ki lastno blagovno znamko MK exclusive ustvarja že pet let) in Jožef (maneken, zaščitni obraz lastne znamke moških modnih metuljčkov Mr. Joseph) prepričana, da doma ni več prostora za njuno ustvarjanje, sta na muho vzela britansko prestolnico in točno tam bi želela pripraviti nepozabni modni spektakel: »Lahko bi rekli, da sva nora. A midva si preprosto upava verjeti vase in zasledovati najine sanje,« pravi Marjan. Dvojica, ki vztrajno osvaja Londonske modne ulice od lanskega oktobra, si v kraljičinem mestu želi pripraviti nekaj, kar bo prepričalo bodoče kupce, novinarje in ljubitelje mode – spektakularni modni šov.

Oblikovalca tako vabita vse, da jima pomagajo do njune prve velike predstavitve v Londonu: »Odkar sva zapustila rodno grudo, je najina največja želja, da bi se lahko pokazala in predstavila milijonskemu avditoriju. London postavlja lestvico pravil modne igre zelo visoko in le z vašo pomočjo nama lahko uspe,« pravita Marjan in Jožef.

Marjan in Jožef si želita pripraviti šov, za katerega bosta potrebovala vsaj 10.000 EUR - nabirala jih bosta skozi platformo Adrifund, akcija zbiranja se začne 20. junija in bo trajala 60 dni. Vsi, ki bodo podprli akcijo, bodo lahko njuni gosti na šovu ali se celo predstavili na šovu ... Če do izteka njune kampanje z vašo pomočjo ne zbereta najmanj 10.000 EUR, bo vsak podpornik s strani Adrifunda v celoti dobil povrnjen znesek, ki ga bo prispeval.

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"