Marjan Krnjič in Jožef Sraka: Velike priprave na modni šov v Londonu

Marjan Krnjič in Jožef Sraka: Velike priprave na modni šov v Londonu (foto: Story press) Story press
Vir: Story
31. 8. 2017

Mlada modna oblikovalca Marjan Krnjič in Jožef Sraka sta oborožena s strastjo do mode pogumno odhitela novim izkušnjam in sanjam naproti, v London po lastni modni šov. Kraljičino mesto, ki je danes tudi njun dom, modne smernice postavlja zelo visoko, zato so bile sanje o modnem šovu zelo drzne in hkrati nujne.

Vendar sta Marjan in Jožef vedela, da bosta le s pravim dogodkom in v pravem mestu lahko prepričala bodoče kupce, novinarje in ljubitelje mode. Zato sta se odločila, da bosta idejo razvila do konca in sredstva za organizacijo dogodka začela zbirati kar prek spletne platforme Adrifund. Cilj akcije je bil zbrati 10 tisoč evrov: "Številni so se spraševali, ali nama bo uspelo. No, pa nama je!" pravi Marjan in doda, da sta s pomočjo platforme zbrala 10.280 evrov.

Pa sta od vsega začetka verjela, da jima bo uspelo? "Mogoče bo zdaj po akciji delovalo malo samovšečno, vendar ja, po pričakovanjih. Projekta se ne bi lotila, če ne bi verjela v tak razplet. Akcijo sva startala v času dopustov, zato je bil to prvi in tudi največji pomislek, saj je večina ljudi na morju, direktorji in uprave pa na kolektivnih dopustih." Zanimivo je tudi to, da poznata skoraj vse donatorje. Zdaj, ko sta uspešno zaključila zbiranje, pa se šele začne pravo delo.

"Vsak dan imava vsaj en sestanek, povezan z dogodkom. Hvala bogu pa ne sestankujeva samo midva. Tukaj je tudi menedžment, ki skrbi, da bodo stvari takšne, kot si želiva in kot morajo biti. V Londonu naju bo kmalu obiskala manekenka Katarina Jurkovič, ki bo za potrebe šova posnela video. Ta isti material bo uporabljen tudi v videu mlade londonske umetnice in glasbenice July Jones. Kot vedno bo tudi tokrat prevladovala najina najljubša barva - črna. Prosojni materiali, čipka in umetno usnje. Vpeljala bova tudi nekaj drugih barv, ki pa naj ostanejo skrivnost. Samo v Londonu dela 19 ljudi in vsaj toliko še v Sloveniji. Proti koncu bo verjetno ta številka okoli 150, saj je že samo 50 ljudi, ki se pojavijo na odru."

Story

Brali ste prispevek, ki je povzet po članku iz revije

Story36/2017

Naročite se na revijo Story:

04 511 64 44 izpolnite spletno naročilnico

Ne spreglejte, revija je lahko tudi lepo darilo.
Podarite naročnino svojim najbližjim.


Priporočamo

Nova Story že v prodaji

Story 36/2017

Story 36/2017, od 31. 08. 2017