Maneken in nekdanji mister Slovenije Matjaž Kumelj, ki se vedno bolj uveljavlja kot glasbenik, je posnel videospot za svojo najnovejšo pesem.
Za njegovo dodelano stilsko podobo je poskrbela Zlata Zavašnik, direktorica in ustanoviteljica blagovne znamke z moško modo Sens.
Kot je povedal, z Zlato vedno rad sodeluje. Vedno mu je zelo v pomoč pri izbiri in poleg tega ima izostreno oko za detajle. Sploh pa »izjemno cenim njena mnenja in predloge za stylinge, saj kot oblikovalka vseh Sensovih kosov vsekakor zna najbolje svetovati«. Matjaž je vedno rad urejen in moderen, a hkrati tudi drugačen in unikaten. Sensova posebnost pa je ravno v tem, da poleg klasičnih ponujajo tudi trendovske moške obleke. A ni samo izgled tisti, ki ga prepriča, saj, kot pravi, oblačila morajo biti v prvi vrsti udobna za nošenje. In to so njegovi razlogi, da znamki ostaja zvest.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču